Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Papalou
#1850772
Hallo!


Ik wil hier graag mijn ervaring plaatsen met healing en een telepathisch gesprek, zag dat er weinig over te vinden was hier en misschien zijn er mensen die twijfelen of info willen...

Voor mijn hond Mucho, die uit asiel komt, en veel last heeft van jeuk maar daarbij ook extreem reageert op andere honden heb ik een dierentalk ingeschakeld.

Janine van der Wel. Het contact met haar verliep heel fijn, ze reageerde snel op mijn mails en was erg betrokken. Ze heeft met M. een gesprek gehad, en ik kon zien dat M. zijn gesprek gehad had...
Ze kon mij vertellen over het verleden van M. en hoe hij nu in zijn vel zit, en waar hij last van heeft.

M. heeft een healing gekregen en krijgt er nog twee komende weken. Ik merk dat hij rustiger is en heel veel slaapt, er is blijkbaar echt iets gebeurd!
Kortom, voor mij een positieve ervaring!
Groet Manon
Gebruikersavatar
Door the parsons
#1851378
als ik naar het aantal reacties kijk, is er niet zoveel animo voor dit soort geneeswijzen :-\
toch zou ik weleens willen weten hoe BP hier over denkt :yes:
Door claudiaB
#1851826
Oh, ik geloof er zeker in.
Volgend jaar juli ga ik ook een 4 daagse cursus volgen bij de Zomerhof.
De cursus heet de brontaal van dieren en is ook gericht in telepathisch contact.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1851909
Ik heb zelf 3x cursus gevolgd bij Cecilia van der Drift.  :)
Op het moment doe ik daar niet zoveel mee, maar ik ben er 100% van overtuigd dat het mogelijk is om telepathisch te communiceren met dieren.
Door Veerle-scrappyToo
#1852145
Ja, ik geloof er ook in maar om te zeggen dat je het na een cursus zelf kan ...daar twijfel ik aan.  denk dat je toch een beetje een extra zintuig moet hebben of niet?
Door ulla
#1852228
Er zullen misschien best goede zijn, maar ik heb geen goede ervaring,zeker niet als een zij, als hij wordt betiteld in een verslag.
Gebruikersavatar
Door Papalou
#1852248
Leuk,alle reacties!

Mucho heeft zijn tweede healing gehad, ligt nog steeds veel te slapen. Hij is erg rustig, voelt anders. Hij is gister nog wel een keer goed uit zijn dak gegaan, maar heeft ook behoorlijk wat honden links laten liggen. Volgende en laatste consult gaat ze hem vragen om minder te blaffen, ben erg benieuwd wat dat teweeg brengt En ja, weet ook dat het voornamlijk mijn rol is als leider, maar wat ik te horen kreeg is dat Mucho in het verleden gedumpt is, en zich daardoor erg afgewezen voelt, en nog niet volledig durft te vertrouwen dat hij nu mag blijven,en mij buiten nog niet volledig als leider ziet. Merk dat dat wel begint te veranderen, heb buiten veel meer contact met hem, ondanks dat ik geen gore frolics meer geef maar gewoon zijn HA-brokjes...

Ik wilde vooral een stukje ervaring beschrijven, mochten mensen zelf interesse hebben in een dierentalk. de natuurlijke dierendokter die ik vroeg naar iets voor de nieren,  reageerde erg enthousiast op mijn schrijven dat jicht uit een telepathisch gesprek kwam, hij schreef dat daar soms andere dingen naar boven komen dan in regulier onderzoek, en dat geloof ik wel, net als bij bioresonantie..Mijn eigen DA geeft alleen HA-brokken en allergietests, maar checkt niet hoe het met zijn totale gesteldheid is...toch?

Groet!
En oja...het lukt me niet om een foto te plaatsen..iemand tips?
Door ~anna~
#1852258
ik geloof hier zeker in, maar dat kom omdat mijn moeder van indische komaf was.
denk wel dat je heel goed moet weten bij wie je op bezoek(consult) gaat.
de link van Borke lijkt me echt waardevol.
Gebruikersavatar
Door the parsons
#1852261
lauraV schreef: ben hier eigelijk te nuchter type voor, maar sta er wel voor open en zal mee lezen :)
dat ben ik eigenlijk ook, maar toch denk ik na het lezen/ horen van verhalen... zou het dan toch.
een jaar of 2 geleden hadden mijn buren ook z`n iemand over de vloer, die vertelde een van hun dat ze thuis s`avonds
kaarsjes moest branden in de huiskamer van voor naar achter, voor het welzijn van de hond.

(dit zou ik dus niet doen, zij deed het wel)

ik heb haar een aantal weken later ook bij mij thuis gevraagt,
hier uit kwam het volgende: over de rug aaien denk aan groen
over de borst aaien denk aan geel
over de pootjes aaien denk aan rose
als ik de etensbakken neer ging zetten moest ik denken aan rood, etc :-\

het aaien en meteen denken aan de kleur was goed voor het een en ander.(wat, weet ik niet meer)
ook zei ze dat ik er optijd bij was, dante zou volgens haar een beginnende tumor in zijn buik hebben :o (dit bleek niet zo te zijn)
ik heb haar advies nooit uitgevoerd :-X

toch wil ik het nogeens proberen met 1 van de 2 dierentolken die hier genoemd zijn ::)
welk raden jullie aan :confused1:

Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1852311
Veerle-scrappyToo schreef: Ja, ik geloof er ook in maar om te zeggen dat je het na een cursus zelf kan ...daar twijfel ik aan. denk dat je toch een beetje een extra zintuig moet hebben of niet?
Iedereen kan het van nature, maar bij de een gaat het wat makkelijker / komt het weer wat makkelijker op gang dan bij de ander.
Je kunt het wel trainen, net zoals je je spieren kan trainen zeg maar.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door