Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1849650
Hallo,

Excuses dat ik zoveel post. Maar hoe gaan jullie om met percentages van hele konijnen, kippen, sardienen, etc. Voeren jullie dan extra orgaan toe? Of zeggen jullie, ze krijgen door hele prooidieren te voeren al genoeg orgaan binnen. Het zou dan gaan om 3x per week hele prooidieren te vangen.

Bijv.:
Dinsdag: hele kip
Zaterdag: hele sardien / zalmkop
Zondag: hele konijn

Dit is geen volledig menu, maar geef een voorbeeld aan op welke dagen ik mogelijk prooidier zou geven.

Alvast bedankt!
#1849656
Super erg bedankt!

Wil geen reclame maken of partijen bevooroordelen. Zoals ik het heb gelezen hier op Barfplaats kun je bij Herby, Lupa of Kiezebrink bestellen. Krijg de indruk dat Kiezebrink kwaliteit erg goe is. Ik zal binnenkort een bestelling doen en streef ernaar om het allerbeste te krijgen voor mijn hond. Ik ben soms een pietleuterig persoon...sorry daarvoor.
#1849657
Kiezebrink heeft idd hele mooie producten.
Lupa trouwens ook.
Herby vindt ik heel wisselt, soms heel mooi, soms ben ik er niet tevreden over.

Er zijn trouwens nog wel meer leveranciers waar je kan bestellen, o.a. gelukkigdier die ook hele prooidieren heeft.
Laatst gewijzigd door May Linn op ma 06 dec 2010, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
#1849663
Hallo May Linn,

Bedankt. Het scheelt enorm dat je veel ervaring hebt (heb zeker een aantal goede posts van je gezien). Ik heb nog een en ander te leren maar door de goede support gaat het al stukken beter. En moet zeggen dat de hond het goed doet op Barf. Ik heb nog geen ervaring met Lupa, maar ik geloof je op je woord. Ik neem aan dat je ook zeer kritisch bent ingesteld -- zeker als het je hond aangaat.

Nogmaals bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door