Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1848924
hallo

vandaag voor de tweede keer barfdag voor Bob. gister ging het al niet helemaal van harte en vanavond na zn tweede maaltje alles eruit gegooid. hij keek heel moeilijk en toen bleeh. hele stukjes eruit net alles erin. we gingen daarna wandelen gewoon zn vrolijke zelf even later binnen weer kotsen nu niet zo heel veel (zat ook nie veel meer in denk ik) had tijdens de wandeling gewoon ontlasting dus ook geen verstopping lijkt mij.

ik twijfel nu zelf ook steeds want hij had er ook wat stukjes bot uitgegooid gewoon kleine stukjes maar toch. die botjes had hij paar uur eerder gegeten.

hij is nu weer gewoon zn eigen zelf blaft weer naar de reklames heeft een wiebelstaart alsof er niks aan de hand is.

maar ik twijfel dus. heel erg. wat nu doen. bob maar weer gewoon kvv?

Groetjes
#1849026
Misschien dat even goed plat meppen inderdaad in het begin prettiger voor hem is, zou ik zeker proberen.

Mag ik vragen of je meteen na de maaltijd gaat wandelen?
Dat denk ik op te kunnen maken uit je verhaal, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd oppakken.
Ik zou in ieder geval niet meteen na het eten gaan wandelen.
Als ze uit zichzelf wat gaan spelen prima, maar hier worden geen "verplichte activiteiten" gedaan na een maaltijd.
#1849934
we waren laat vandaag dus heeft net gegeten half uurtje geleden het orgaan ging er niet zo in maar wel opgegeten en toen de nekken eerst even flink te lijf gegaan met mn hamer (vrond vriendlief wat minder aangezien hele keuken onder het bloed zit haha)

dus ik had een bak met platte nekken voor bob en gewone voor odie. zit bob eerst heel jaloers naar de kippennekken van odie te kijken en begon toen odie klaar was toch maar aan zn platgeslagen nekken

tot nu toe alles binnen nog.

zou het gewoon aan de vleessoort kunnen liggen? de eerste keer kreeg hij geit spier, hert pens en kipnek en heeft gewoon alles binnen gehouden
gister konijnenhart en reespier en kipnek en toen dus alles eruit gegooit en vandaag lamspier paardenhart en kipnek.

edit: hij zit nu lekker op een gedroogd oor te kouwen alles gaat dus prima heeft alles nog steeds binnen misschien dat hij gewoon geen ree lust
Laatst gewijzigd door lolpugz op ma 06 dec 2010, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#1849996
de dames hier zijn nu meer dan een jaar aan de barf , desondanks verdragen ze nog steeds geen geit en gooien ze dit na een half uur eruit  :-[
verder hebben ze na een hert maaltijd vaak de volgende dag zuur , wat gelukkig na een okugestpilletje weer snel over is.
hert zal ik dus hier niet als een hele maaltijd geven
het is dus uitzoeken bij jou 4voeters wat ze het beste verdragen  ;)
#1850025
dan zal het waarschijnlijk gewoon liggen aan het soort vlees. had met mezelf afgesproken als het vandaag weer mis ging ik weer over zou gaan op kvv maar nu toch nog maar even doorgaan

kan ik nu het beste wel het volgende week nog eens geven? om het zeker te weten of uit te sluiten of zou dit gewoon btje gemeen zijn?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door