Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1848803
Zucht, hang je het nog zo hoog in de boom, onderschat je het springvermogen van Kleine Beer. Hoe ze het gedaan heeft, geen idee, maar ze heeft het vogelvoer uit de boom weten te hengelen. Toen ik op de herrie af kwam hing er nog maar 1 van de 3 zakjes. Alles nagezocht, maar niet meer te vinden. Was een vetbol en een zak met pindanootjes (gepeld). Die vetbol en pindanootjes zie ik niet zo'n probleem in, nou ja misschien wat diarree, maar die netjes? Iemand ervaring? Of moet ik ontlasting gaan controleren en evt een da iets laten geven/doen?
#1848823
Als ze het nog maar net binnen heeft kan je naar de d.a gaan en kijken of ze het met een injectie weer uitkotst.
Als het al langer geleden is zou ik haaar heel goed in de gaten houden en ontlasting controleren. Pens voeren is ook nog een optie. In elk geval geen botwerk geven.
#1848867
die netjes zijn niet zo n probleem, er zit lood aan zo n netje dat maakt het wat eng en die ongebrande pinda's.
zo lang ze zich niet beroerd gaat voelen ga ik ervan uit dat je morgen een drolletje in een netje hebt.
stoute hond heb je........
#1848931
het was een netje zonder loood (2), die pinda's daar maak ik mij niet zo druk om, grote beer heeft die ook wel eens gegeten. Nou we zullen wel even extra op haar passen en morgen even geen bot geven. Zucht stomme honden.
#1849302
Sofi heeft vorig jaar hoogstwaarschijnlijk verband opgegeten, 2 weken hebben we haar poep uitgeprakt en nooit gevonden.
Dus of ze had het toch niet gegeten, of anders  :-\
Ziek is ze er niet van geweest, ik vond het wel heel eng.
Braakinjectie bij de DA liet haar wel braken, maar zonder verband.

Hoe is het nu?
#1849734
Nou ik heb dus geen netjes eter, alleen een pinda en vetbolletjes eter die de netjes keurig netjes kapot scheurt en vervolgens keurig netjes in de tuin begraaft.  :sorry: voor mijn vraag, maar die beer is echt niet wijs. Als ze nu de tuin in gaat haal ik eerst de noten en vetbollen weer naar binnen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door