Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BbvDoerak
#1847344
Wilde voor de training morgen iets van worst halen (rodi ofzo).
Maar helaas weinig tijd en hier bij de jumbo hebben ze alleen vitakraft worst. Aan deze worst viel me op dat er varkensvlees inzit, dit mag een hond toch niet hebben, of wel als het bewerkt kt, gerookt of gestoomd is)?
Want anders mogen ze toch ook geen varkensoren als traktatie of wel?
Door Pedro98
#1847380
[quote="BbvDoerak"]
Wilde voor de training morgen iets van worst halen (rodi ofzo).
Maar helaas weinig tijd en hier bij de jumbo hebben ze alleen vitakraft worst. Aan deze worst viel me op dat er varkensvlees inzit, dit mag een hond toch niet hebben, of wel als het bewerkt kt, gerookt of gestoomd is)?
Want anders mogen ze toch ook geen varkensoren als traktatie of wel?
[/quote]

Daarom hier bizon oren mag hij elke dag even lekker aan kluiven is hij helemaal wild van.
Door Limpy
#1847419
Rauw niet geven idd, maar als het bewerkt is is = gestoomd of gegaard kan het volgens mij wel.

Die worsten liggen toch buiten de koeling/vriezer? Dan zal het ongetwijfeld gegaard vlees zijn.......
Door Lizzy
#1847504
Die worsten zijn gekookt vlees en gekookt varkensvlees wordt zeker-te-weten in de petfood industrie gebruikt. Het gaat door katten en hondenvoer.
Door 202Spots
#1847991
[quote="Pedro98"]
Daarom hier bizon oren mag hij elke dag even lekker aan kluiven is hij helemaal wild van.
[/quote]
Rauw oren? Die gedroogde oren met kleur en smaakstoffen is niet zo lekker :-\
Door Pedro98
#1848195
[quote="202Spots"]
Rauw oren? Die gedroogde oren met kleur en smaakstoffen is niet zo lekker :-\
[/quote]

Als goed is geen smaak kleur/stoffen er in maar wel gedroogd, van varken is er wel met honing of zo iet er in.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1850191
Ik droog alle beloningssnacks zelf, dan weet ik tenminste zeker wat er allemaal in zit. No way dat er hier varkensvlees gevoerd word en die oren durf ik niet zo goed aan met een schrokkop labrador. ::) Bovendien vraag ik me vaak af hoe ze die oren zo lang goed houden in de winkels.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door