Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door skye
#177676
Mijn hond Skye,een engelse springer, heeft al sinds twee jaar epilepsie, eerst heb ik het geprobeerd met homeopathische medicijnen maar na een zware aanval(status epilepticus) heeft de da een bloedonderzoek gedaan waaruit bleek dat hij een leverafwijking heeft. Ik heb nu een leverdieet van de da gekregen,alleen was ik sinds 2 weken begonnen met versvoer en had hier graag mee door gegaan. Alleen hoe moet ik dit combineren met de leverdieetbrokken.
Yvon
Door Lizzy
#177838
Wat voor leverafwijking heeft jouw hond? (ach gossie, zielig trouwens....). En wat voor brokken krijgt hij? (merk en type).
Door danja
#178308
Ik weet niet wat voor versvleesvoer je geeft, maar mijn zuster haar Rottweiler heeft ouderdoms nieren en moet op een nierdieet. Nou zij wil alleen maar Energique en niks anders en dan krijg je weer van die brokken meee die niet echt smakkelijk zijn voor de hond. Zij bij Energique kunnen je waaarschijnlijk vertellen wat je als extra kan toevoegen aan het voer. Ik weet niet meer wat het voor de nieren was, maar misschien kan je even bellen.

Groetjes Anneke ;)
Door skye
#184641
Gelukkig heeft Skye geen aanval meer gehad sinds de laatste zware aanval van 3 weken geleden. Ik geef hem nu sinds 2 weken de leverdieetvoeding van Hills Canine L/D alleen vind ik dat hij wel veel jeuk heeft, Hij heeft wel vaker last hiervan, jaren geleden zei de da dat dit weleens vlooienallergie kon zijn, maar de laatste tijd dacht ik dat dit met zijn epilepsie te maken zou kunnen hebben(psychisch misschien) Toen hij net die zware aanval had gehad had hij de hele week geen last van de jeuk en nu dus weer veel
Yvon
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door