Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1847238
Het lijkt net of hij de hik heeft maar dat is het niet, hij slikt gewoon heel vaak achter elkaar. Vaak gaat het daarna over in reversed sneezing.
Net of hij iets in zijn keel heeft. Dit doet hij sinds gisteren. Zou dit beginnende kennelhoest kunnen zijn? Ik heb hem net een beetje honing gegeven maar dat doet niet veel.

Ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet.
Door tt-tjes
#1847250
Heb ik al nagekeken, ik zie niets vreemds in zijn bek. Ik zal zo meteen nog eens kijken en een beetje voelen. Hij hoest verder helemaal niet.
Lizzy schreef: Stukje ontbijtkoek geven om te kijken of er iets achter gebleven is? Het heerst wel he. En het is een HEEL gemeen virus! Heb je Tussistin in huis?
Zal ik meteen even gaan doen. Tussistin heb ik niet, wel nog een klein beetje bisolvon. 

Heb wel tussikind tabletten, zal ik hem die maar gaan geven dan?
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 03 dec 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1847355
tt-tjes schreef: Ik heb hem vandaag al op de weerstand compositum gezet. Ik heb ook nog een paar capsules propolis in huis. Misschien dat dat iets is?
Ja, zeker een goed idee! Ik zou zijn temperatuur goed in de gaten houden.
Door tt-tjes
#1847929
Het slikken wordt al minder, dus ik denk dat ik er op tijd bij ben.
Hij krijgt nu tussikind tabletjes, 3x daags een slokje hoestdrank met honing en 1 propolis capsule.
Net nog even een voorraadje propoliscapsules bij De Tuinen gehaald, was toevallig een aanbieding, voor de helft van de prijs en een fles Tussistin hoestsiroop.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door