Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#184542
Bounty schreef: Iemand ervaring met de Petvital® Bio-Schutz beschermingshalsband voor hond en kat?

Hoelang blijft die werken?

Groetjes Bounty
Omdat de standaardproductinformatie hier geen info over verstrekt heb ik jouw vraag even bij de importeur neergelegd. Zodra ik antwoord heb, heb jij het ook :D
#184635
Hoi Angelique,

Alvast bedankt. Ik heb op jullie site ook gelezen dat je speciaal spul kan kopen, zodat je de band weer opnieuw kunt gebruiken ;D

Ik vond een band wel makkelijker, want elke keer als hij naar Puppycursus is geweest zit hij weer onder de vlooien ???

Groetjes Bounty
Angelique schreef:

Omdat de standaardproductinformatie hier geen info over verstrekt heb ik jouw vraag even bij de importeur neergelegd. Zodra ik antwoord heb, heb jij het ook :D
#184650
Bounty schreef: Hoi Angelique,

Alvast bedankt. Ik heb op jullie site ook gelezen dat je speciaal spul kan kopen, zodat je de band weer opnieuw kunt gebruiken ;D

Ik vond een band wel makkelijker, want elke keer als hij naar Puppycursus is geweest zit hij weer onder de vlooien ???

Groetjes Bounty

getverdemme lekker klasje :-X
Misschien dat ze ipv zo fel op entingen te zijn wat feller kunnen zijn op het aantreden met vlovrije honden, want dit is ook niet normaal.

Je kunt de banden zelf opnieuw inpregneren waardoor ze dus veel langer meegaan dan de gebruikelijke wegwerpbanden.
#184673
Het product spreekt mij gewoon aan ;D

Petvital® Bio-Schutz beschermingshalsband, lengte 65cm.
Voor honden.
Tegen uitwendige parasieten
•van elegant bruin leer met reflector,
•opnieuw te impregneren, milieuvriendelijk,
•werkzaam zonder giftige substanties, het biologische wapen tegen ongedierte.

Wanneer verwacht je ongeveer antwoord van de fabrikant?

Groetjes Bounty
#184689
Bounty schreef: Het product spreekt mij gewoon aan ;D

Petvital® Bio-Schutz beschermingshalsband, lengte 65cm.
Voor honden.
Tegen uitwendige parasieten
•van elegant bruin leer met reflector,
•opnieuw te impregneren, milieuvriendelijk,
•werkzaam zonder giftige substanties, het biologische wapen tegen ongedierte.

Wanneer verwacht je ongeveer antwoord van de fabrikant?

Groetjes Bounty
Meestal is die wel snel, dus ik verwacht morgen antwoord van 'm en anders bel ik 'm wel even ;D
#184693
Angelique schreef:

getverdemme lekker klasje :-X
Misschien dat ze ipv zo fel op entingen te zijn wat feller kunnen zijn op het aantreden met vlovrije honden, want dit is ook niet normaal.

Je kunt de banden zelf opnieuw inpregneren waardoor ze dus veel langer meegaan dan de gebruikelijke wegwerpbanden.
Sinds wij weer naar de hondentraining zijn geweest ook hier weer gekrabbel >:(
#184775
Hoi Angelique,

Ik had nog een vraag, omdat mijn vriend het vroeg.
Is de band ook geschikt voor jonge honden? Mijn hond weegt 15 kilo en is 17 weken oud.

Ik twijfel ook over welke maat ik moet bestellen, omdat zijn huidige halsbandje nu 31 cm is, maar hij groeit erg hard. Als ik die band van 65 cm bestel, kan ik die dan kleiner maken?

Groetjes Bounty
Laatst gewijzigd door Bounty op ma 11 okt 2004, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#184835
Bounty schreef: Hoi Angelique,

Ik had nog een vraag, omdat mijn vriend het vroeg.
Is de band ook geschikt voor jonge honden? Mijn hond weegt 15 kilo en is 17 weken oud.

Ik twijfel ook over welke maat ik moet bestellen, omdat zijn huidige halsbandje nu 31 cm is, maar hij groeit erg hard. Als ik die band van 65 cm bestel, kan ik die dan kleiner maken?

Groetjes Bounty

Is veilig voor jonge dieren.

Ik zou de 65 nemen en dan de rst in je stofzuigerzak stoppen. De kleine band is 35 cm, die zou dus over een zeer korte tijd al te klein kunnen zijn en dan schiet je je doel voorbij om er een lange tijd mee te doen.
#184951
Hoelang blijft die werken?
Hierbij het antwoord van de importeur:

**De werking van de Petvital beschermingshalsband is ca 4 maanden voordat de band geherimpregneerd moet worden.
De banden zijn van leer, dus hoelang je met de band doet voordat hij versleten is zou ik je echt niet kunnen zeggen. Bij het ene dier na een jaar, terwijl een ander dier er zijn hele leven mee kan doen. Het aantal keren herimpregneren is voor de band onbeperkt.**

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben ;D
#184979
Bedankt voor het antwoord :)

Ik heb vandaag mijn bestelling geplaatst ;D

Groetjes Bounty
Angelique schreef: Hoelang blijft die werken?
Hierbij het antwoord van de importeur:

**De werking van de Petvital beschermingshalsband is ca 4 maanden voordat de band geherimpregneerd moet worden.
De banden zijn van leer, dus hoelang je met de band doet voordat hij versleten is zou ik je echt niet kunnen zeggen. Bij het ene dier na een jaar, terwijl een ander dier er zijn hele leven mee kan doen. Het aantal keren herimpregneren is voor de band onbeperkt.**

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben ;D
#275248
Bounty schreef: Sinds mijn hond Macho de vlooienband draagt heeft hij geen last meer gehad van vlooien.

De band is nog steeds heel ;D

Het baasje is tevreden en mijn hondje ook ;D
Oh ,dat klinkt goed! Mijn honden hebben nooit vlooien (ik klop het nu af trouwens) en ik gebruik er ook niets tegen, maar ik vraag me af of de band ook tegen teken werkt? Weet iemand dat?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door