Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1843731
Max mankt weer met een voorpootje (links) dit keer. Het lijkt stijfheid te zijn na inspanning aangezien hij buiten wel normaal loopt.
Ik heb inmiddels een flesje Spierliniment Forte van Groene Os in huis gehaald, maar hij vond het niet bepaald tof dat ik het op zn pootje smeerde. 

Hij eet inmiddels wel volledig rauw met af en toe nog kvv, krijgt wel glucosamine complex speciaal en teunisbloemolie erbij en momenteel ook multi vitamine complex omdat ie zo'n lage weerstand had na de laatste narcose (waar ie bijna in bleef). Terug naar de da is op dit moment nog even geen optie, mn eigen da is op vakantie en ik ga niet meer naar die vervanger.

Spierliniment Forte word gebruikt bij diverse kneuzingen, spier en peesaandoeningen.
http://www.nmlhealth.com/p,36,546/Spier ... Forte.aspx

Wie heeft dit weleens gebruikt en hoe was jullie ervaring hiermee?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1843741
gebruikte altijd liniment na de course  :biggrin2:
is de verdunning met water niet te sterk geweest aangezien er menthol/eukaliptus inzit?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1843743
Ik heb het pootje eerst goed nat gemaakt, maar misschien dan toch teveel gebruikt. De menthol geur komt je tegemoet als je naast het flesje zit :biggrin2:
Zag jij wel goede resultaten?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1843744
gebruikte liniment bij de renpaarden na de kooling down .......emmer lauw water met een scheut liniment
is het niet beter om een bakje met water te gebruiken en daar t liniment in aanlengen?
het lijkt me als je de vloeistof rechtstreeks aanbrengt dat het  te sterk is ....
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1843748
Bedankt. Ik ga die tip zeker gebruiken, op de verpakking stond dat ik de vacht moest natmaken, maar dan is het idd een sterke geur. Morgen maar eens proberen!!
Door geer
#1844092
Ik heb het nog niet nodig gehad bij Sophie, maar smeer wel mezelf ermee in als ik vastzit... Zelf vind ik het heerlijk!  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door