Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1842974
Frank heeft supplementen nodig voor zijn artrose, nou heb ik als advies sasha's blend gekregen. Is dat inderdaad goed spul of kan ik beter voor groene os gaan?
Zoë doet het goed op haar rust compositum, zou ik dat beter kunnen afwisselen met een ander middel zoals puur nerveusiteit ofzo?
Door charmed
#1843562
Middelen voor artrose zoeken is gewoon moeilijk, de ene zal goed reageren op Sascha's blend, de ander niet. Weer eentje zal goed reageren op Groene os, een ander weer op de artrose pillen van het kruidvat. Dat is heel individueel per hond. Ik heb geloof ik een soort of 7 verschillende soorten artrose middelen gehad, van goedkoop tot schrikbarend duur, en ze doen hier het beste op de kruidvat Glucosamine/Chondroitine/MSM, alleen Savannah krijgt Capsules, omdat ze Epileptisch is. Zij krijgt capsules (ook humaan)

En op de Rust Compositum, als een hond het daar goed op doet, zou ik niet veranderen. Dan kan het juist weer minder goed gaan.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1843716
Kjell kreeg een allergische reactie op de glucosaminecomplex van de groene os en doet het goed op CortaRX en algenolie.
Heb nu alleen een stopweek met de CortaRX omdat het dan daarna weer beter zou werken.
Ik had de laatste dagen het idee dat het iets minder goed ging, maar dat kan natuurlijk ook aan het weer liggen.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#1843721
Zeker lastig hoor zo'n keuze. Is herkenbaar wat je schrijft.
Luka is 12 en heeft ook arthrose. Zij krijgt nu Synoquin, visolie en teunisbloemolie.
Daardoor hoeft ze nog maar 1/4 tablet Previcox.
Ze doet het er zeker goed op, maar ik merk nu toch dat ze door de kou meer last heeft.

Zelf denk ik dan ook: zal ik eens iets anders proberen?
Ik lees hier van die goede verhalen over corta rx en over groenlipmossel...
Je kunt uit zoveel producten kiezen dat ik soms overprikkeld raak :D  :D  :D

Ik lees verder even mee...
Succes met het maken van een goede keuze!
Groetjes Ineke
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door