Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marchje
#1842877
Ik zal vanmiddag even met een poelier hier in de buurt bellen wat hij allemaal voor me in de aanbieding heeft. Heb al wat dingetjes opgeschreven maar hebben jullie nog suggesties waar ik om kan vragen voor beginnende barfhonden? Nekken en karkassen van eend/kip heb ik al opgeschreven, parelhoen en kwarteldingen en konijnkarkas. Hij heeft echt vanalles, van kip tot kaas en van kangoeroe tot lam tot krokodil, dus ik zie door de bomen het bos niet meer.  ;D
Door pallas
#1842883
Rustig aan beginnen, dus eend en kip, kwartel en parelhoen zijn prima.
Bij je karkassen wil je natuurlijk ook wat spiervlees en een klein beetje orgaan.
Je kan dus nog om lamshart of lamslever vragen en keizen wat voor spiervlees je erbij wilt voeren. Je kan natuurlijk voor kangaroe en krokodilvlees kiezen, maar dan zal het niet goedkoop zijn denk ik. :P Anders toch maar een kipfilet of rund(kop)vlees erbij doen.

Konijn en haas is wat harder, dus eerst de andere soorten een uitproberen. ;)
Door Marchje
#1842978
Oke, dacht dat konijn ook wat zachter was dus daarom had ik 'm erbij gezet. Bewaar ik dat voor de volgened keer!

Was ook niet van plan om gelijk kangoeroe of krokodil te gaan voeren, maar was om een indicatie te geven van het assortiment  ;)
#1843003
Kalkoenorgaan (hart/lever) kalkoennekken, kipkarkas, kippennekken, kalkoennekken, konijnenvoorpoot+schouder, konijnorgaan (lever/hart/nier) konijnenkoppen, kwartelkarkas, duif, kipafsnijsels, kippenbout, fazantkarkas
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door