Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mariska
#184254
Hallo allemaal

Mijn hondje Bora is op het moment bijzonder onrustig. Hij gunt zichzelf geen rust, piept en kreunt af en toe en ik heb het idee dat hij pijn zijn staart heeft. Vanmorgen hebben we getraind. Veel waterwerk gedaan en vanwege de wind voelde het best wel koud aan. Tijdens de training heeft hij zijn staart naar mijn mening niet bezeerd. Hond lekker afgedroogd en in de auto gezet. Nu we thuis zijn voelt hij er zich echt niet lekker onder. Zijn staart hangt naar beneden en kwispelt af en toe heel zachtjes terwijl hij normaal zijn staart er haast af kwispelt. Nu heb ik weleens van de term "koudstaart" gehoord maar ik kan er niks over terugvinden. Heeft iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik het probleem kan verhelpen en nog belangrijker hoe ik het kan voorkomen? Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Mariska
Door ine
#184269
Zoek een in de bibliotheek bij koudwaterstaart, volgens mij heeft iemand dat er eens geplaatst!
Voorkomen? Geen idee :-\
Je hebt alles gedaan, wat ik zou kunnen bedenken.
Knuffel voor Bora!
Door Mariska
#184279
Nou ja zeg..heb ik even lekker gezocht :-\..gewoon bij de labradorvereniging info te vinden!! Bedankt Lizzy en Ine!! De beschrijving komt helemaal overeen met hetgeen ik bij Bora zie dus het zal wel goedkomen. Ik hou het even in de gaten maar ach wat voelt hij zich zielig...Heb de knuffel overgedragen Ine!!

Groetjes!
Door ine
#184282
Mariska schreef: Nou ja zeg..heb ik even lekker gezocht :-\..gewoon bij de labradorvereniging info te vinden!! Bedankt Lizzy en Ine!! De beschrijving komt helemaal overeen met hetgeen ik bij Bora zie dus het zal wel goedkomen. Ik hou het even in de gaten maar ach wat voelt hij zich zielig...Heb de knuffel overgedragen Ine!!

Groetjes!
Z'n ma heeft het ook eens gehad, ik weet, hoe zielig het is! Met 2 dagen ga je verbetering zien! :-*
Door Mariska
#184326
Hij is nu eindelijk in slaap gevallen :) :) Ben blij dat hij even rustig ligt. Heb net nog even een vriendin aan de telefoon gehad en haar hond Dazzle heeft het ook regelmatig en het gaat vrij snel weer over. Zal wel snel beter gaan. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door