Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door flos
#1840596
Hoi,

Flos krijgt nu al een jaar versvlees. Maar hij blijft als een gek verharen. Elke dag weer. 2 x per jaar de rui, logisch, maar bij hem houd het niet op.
Hij is perfect gezond volgens de da, en ziet er erg goed uit en blinkt als een spiegel. Iemand van jullie een idee?

Grtjes Yvonne
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1840938
flos schreef: Hoi,

Flos krijgt nu al een jaar versvlees. Maar hij blijft als een gek verharen. Elke dag weer. 2 x per jaar de rui, logisch, maar bij hem houd het niet op.
Hij is perfect gezond volgens de da, en ziet er erg goed uit en blinkt als een spiegel. Iemand van jullie een idee?

Grtjes Yvonne
wat voor hond is Flos?
Wat voor vlees voer je (zelf samenstellen of KVV)
Hoe vaak borstel je?
Door flos
#1842589
Flos is een 4-jarige labrador. Ik stel zelf samen en hij krijgt diverse soorten vlees. 50% vleesbot, 20 % vlees en 20 % orgaan, aangevuld met yoghurt, eitje, groenten en ik heb nu schapenvetkorrels besteld.
We zouden hem wel weer iets vaker kunnen borstelen. Maar ik heb dat een tijd gedaan, elke dag, maar toen verhaarde hij net zo.

Grt Yvonne
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1842606
als de hond vis lust zou ik minimaal een tijdje 2 maaltijden per week voeren .......een stuk gemallelijker
anders visolie ( omega 3 ) bij het eten toevoegen
Gebruikersavatar
Door kira
#1842625
Wat voor kleur lab is het? En is hij geholpen? HIer een gele en die verhaart ook heftig 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Inmiddels weet ik dat dit deels hoort bij een gele lab, zeker als ze geholpen zijn (althans dat heeft de fokster aangegeven), daarnaast is bij Foppe gebleken dat de 3 jaar en x maanden brok een vitamine tekort hebben gegeven. Hij krijgt nu enige tijd een preparaat met multivitaminen en ik moet zeggen dat hij weliswaar nog wel haart, maar nu op een manier waarmee ik kan leven (maar wel nog iedere dag haren). Naar ik begreep moet ik op enig moment het vitaminenpreparaat weer afbouwen en kijken of het dan goed blijft gaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door