Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bien
#1840584
Misschien stomme vraag maar eh... wat is het verschil tussen:

kippeloopvoet

en

kippepoot

ik wil ze nl. drogen en ben beetje in de war vanwege deze 2 namen voor, denk ik, hetzeflde...

Wie o wie kan het me uitleggen? Foto is natuurlijk nog beter. Heb al gegoogled maar is me nn duidelijk.
Door Borke
#1840586
Stomme vragen bestaan hier niet  :biggrin2:

Ik denk dat bij  de loopvoet alleen het stuk met de tenen er aan bedoeld wordt (de voet dus) en bij de andere omschrijving dat het stokje van de poot er nog aan zit.
Een echte kippenpoot kan je op de BBQ leggen of lekker braden ,ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1840587
Bien schreef: Misschien stomme vraag maar eh... wat is het verschil tussen:

kippeloopvoet

en

kippepoot

ik wil ze nl. drogen en ben beetje in de war vanwege deze 2 namen voor, denk ik, hetzeflde...

Wie o wie kan het me uitleggen? Foto is natuurlijk nog beter. Heb al gegoogled maar is me nn duidelijk.
In de volksmond is een kippepoot zo'n ding uit de supermakrt die je ook voor jezelf onder de grill kunt leggen.

Die dingen die wij drogen zijn echt de voetjes, dus dat stokje met 3 teentjes eraan. :)
Door 202Spots
#1840591
Bien schreef: Misschien stomme vraag maar eh... wat is het verschil tussen:

kippeloopvoet

en

kippepoot

ik wil ze nl. drogen en ben beetje in de war vanwege deze 2 namen voor, denk ik, hetzeflde...

Wie o wie kan het me uitleggen? Foto is natuurlijk nog beter. Heb al gegoogled maar is me nn duidelijk.
Dit is de hele poot met dij er bij:

Afbeelding

dit is de voetjes die gedroogd kunnen worden:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mahuni op za 27 nov 2010, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bien
#1840593
waaaaah tis me helemaal duidelijk, super bedankt allemaal...

kortom we hebben het voortaan over:

eendesokken
kippesokken

en die kun je drogen!!!

gaan snel die doos kippePOTEN afbestellen  ;)

Phew.... anders zaten we met 15 KG poten opgescheept..hahaha

THANKS allemaal!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door