Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#1838850
Ik lees wel vaker dat honden om de kogeltjes heen eten, de ene doet dat hier wel als ik er eentje over het hoofd zie, maar de andere dus echt niet. Zijn soms net van die hongerige wolven.

Hoe doen jullie dat, ik doorzoek alles, maar ik mis altijd wel wat kogeltjes of schothagel. Die schothagel is ook bijna niet te vinden, dan moet je echt alles op de mm doorschrapen. Vind het toch geen lekker idee als ze kogels of schothagel binnenkrijgen  :-\ Maar ja, om nou geen wild meer te voeren vind ik ook zoiets?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1838869
Tja, als ik dit alles wat jij noemt in m'n prakkie zou vinden, dan zou IK toch echt afzien van dit wild :-\  Geen flauw idee hoe je dat er op een fatsoenlijke manier uit krijgt.
Door charmed
#1839126
Het is voor het eerst dat ik zoveel schothagel in Fazant zie hoor, misschien is dit wel de enige. Maar ik schrok er toch best van. Nu onderzoek ik het heel grondig, maar dan hoor ik later toch nog wat rollen in een bakkie. De ene eet er omheen en de andere "poetsdienst" die likt hem dan op. Zo snel kan ik niet altijd zijn na dat ik kogeltjes hoor rollen. Moet namelijk eerst uitzoeken, welke van de 4 er iets in heeft, wat er niet inhoort.  :-[
Door ~Joke~
#1839196
De mijne laten de kogeltjes vaak liggen maar 1 keer heeft Kyra toch een aantal naar binnen gekregen, ze kotste ze later gelukkig weer uit.
Door charmed
#1839452
Dank je. Geruststelling als ze het gewoon weer uitpoepen. Hoef ik me geen zorgen meer te maken als ik nog eens te laat ben met een kogeltje te onderscheppen.

Deze week was ik een paar keer te laat met het kogeltje te onderscheppen, daar had ik toch wel een akelig gevoel bij.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#1839539
Hier gebeurt het regelmatig dat tijdens het eten we ineens "tingggg!" in de bak van Didot horen. Nox horen we nooit...

En nee... ze heeft er geen last van, poortjes in de Hema gaan niet af en ze is nog altijd even fleurig en fruitig!
Door charmed
#1839578
[quote="Pedro98"]
Anders even een grote magneet gebruiken zodat net dat stukkie vlees omhoog komt :bulb:
[/quote]Weet je! Daar dacht ik tijdens de wandeling ook al aan. Heb nog wel ergens een magneet liggen. Wist niet of dat wel zou gaan werken. Vliegt er ineens een kogel omhoog omhult met vlees  ::)
Door charmed
#1839580
[quote="RonaldH"]
Hier gebeurt het regelmatig dat tijdens het eten we ineens "tingggg!" in de bak van Didot horen. Nox horen we nooit...

En nee... ze heeft er geen last van, poortjes in de Hema gaan niet af en ze is nog altijd even fleurig en fruitig!

[/quote]Fijn om te weten :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1850197
Ooit weleens in Duck iets aangetroffen wat er echt niet in hoorde :( en sindsdien prak ik de kvv wel even door. De Barf niet, dat doet ie zelf wel :) en evt dingen die er echt niet in thuishoren komen er via de natuurlijke weg wel weer uit.
Door tieneke
#1850887
[quote="Hitam"]
Hier wordt niet meer met lood gejaagd. Is ook slecht voor het milieu. En voor mensen die wild eten.
[/quote]
Hier nog wel,er loopt een kat van ons rond met 2 hagelkogeltjes onder haar vel  :-X ....verleden jaar is ze dus beschoten door die kolere jagers achter onze boerderij,1 kogeltje kon ik los onder haar maag eruit halen dit was lood.
Ze heeft dus geluk gehad dat ze nog leeft.
Door charmed
#1852428
[quote="Els en Max"]
Ooit weleens in Duck iets aangetroffen wat er echt niet in hoorde :( en sindsdien prak ik de kvv wel even door. De Barf niet, dat doet ie zelf wel :) en evt dingen die er echt niet in thuishoren komen er via de natuurlijke weg wel weer uit.
[/quote]Ik prak er altijd door, met een lepel, of met de handen. Maar dan nog mis ik wel eens een kogeltje  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door