Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Baas van Bas
#1839160
Hallo Allemaal,

Onze mini Labradoodle heeft al een poosje problemen met maag darm stelsel. We hebben al van alles en nog wat voor hem geprobeerd helaas zonder blijvend succes.
Nu wil de DA dat we hem struisvogelvlees gaan geven iig 2 maanden om te zien of er dan een duidelijke verbetering in zijn ontlasting komt.

Maar het grote probleem WAAR KAN IK STRUISVOGELVLEES KOPEN!?

Hopenlijk hebben jullie suggesties!?
Alvast hartelijk dan kvoor jullie reactie

MVG Baas van Bas
Door **Jolanda**
#1840095
Ik lees in je berichtgeschiedenis dat je kip, brok en lotgering gevoerd hebt.
Ik zou persoonlijk ook eerst kiezen voor een wat gangbaarder diersoort. Omdat hij hoogstwaarschijnlijk nog geen eend, konijn, lam of kalkoen heeft gehad zou ik eens iets van dat proberen ;) Daarvan kun je makkelijker aan vleesbotten, spiervlees en orgaan komen en is het is lang niet zo duur als kangoeroe ;)

Daarbij zit in lotgering (naar mijn weten) ook granen, als je hond daar op reageerd kun je ook eens beginnen met bijvoorbeeld Carnibest diabetes, daar zit (volgens mij) geen graan in. Een andere glutenvrije KVV is ook goed hoor ;)

Probeer dat maar eens, gewoon geen granen voeren ;) Binnen 2 weken zul je al resultaat zien ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door