Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1837347
Bowdi schreef: Ik ga het gewoon proberen. Eens kijken hoe ze erop reageren.
Ze worden altijd zo lekker moe van een kong. En anders hebben ze hem binnen 5 min. leeg.
Al eens een kaasomelet-kong geprobeerd?  :biggrin2:
#1837371
oh je bedoelde bevroren geven (sorry te snel gelezen en gereageerd)
mmm zou ik idd niet doen. Beter op kamertemperatuur.

Wat hier van de week goed werkte om lang bezig te zijn is een eendennek in de kong. Eerst is AJ er een paar uur mee bezig geweest en daarna Nilo en Chain nog. In totaal heeft dat ding er anderhalve dag in gezeten. En das heeel lang voor mijn 'monsters' hier!!! ;)
Door Bowdi
#1837391
Oke. Dan doe ik het maar niet. Eendennekken heb ik helaas niet.
Ik wil eigenlijk wat vaker een kong geven, omdat ze daar ze lekker moe van worden.

Maar het liefste iets wat ik van hun menu af kan halen zeg maar.
Eendennekken zijn een goed idee, maat die heb ik helaas niet. En kippennekken zijn dan denk ik weer net te klein. Maar daar kan er misschien wat meer van induwen.
Ik heb ook nog eendenvoetjes. Dat zou ook kunnen toch? Die kun je ook gewoon rauw geven? Gedroogd kan ik ook eens proberen.
Door Bowdi
#1838081
hannabelgje schreef: Ik heb gisteren weer de kong gegeven met kaas en stukjes frolic, maar ze krijgen het er niet uit, ik moet ze altijd helpen, zijn ze nou gewoon lui of hoe zit dat?
Geen idee. Hier hebben ze hem echt snel leeg. Maar ook de kauwsnacks zijn hier altijd zo op.  :-X
Ben al een tijd lang zoekende naar iets wat ze niet snel op hebben.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1838322
Ik ken dat hier ook snelle knagers. Een hele pooi (konijn, kip, haas, fazant etc) of een geitenkop gaat echt wel rustiger aan. Geitenkop hebben ze echt de tijd nodig om hem ten eerste te strippen en daarna leeg te eten. ;)
#1839103
Ik stop de kongs vaak vol met kvv en vries ze dan in, en ik geef ze dan ook bevroren. Doordat ze voornamelijk moeten likken om de kvv eruit te krijgen, belandt er geen bevroren voedsel in de maag, want tegen de tijd dat ze het inslikken, hebben ze boel al weer ontdooid gelikt. Mijn honden hebben er in ieder geval geen last van, van zo'n bevroren kong.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door