Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Souris
#1834880
Ik bestelde daar altijd toen ik net begon, ze kwam het voor een paar euro bezorgen geloof ik. Hele aardige mevrouw, en zoals ik het me herrinder goede producten en snelle service. Maar voor mij was het voordeliger om producten elders te bestellen. Als je alles vergelijkt is het (was het?) duurder dan bv richard of herby en tegenwoordig krijg ik veel en ga ik naar de markt....
Door Barbaravh
#1835653
Souris schreef: Ik bestelde daar altijd toen ik net begon, ze kwam het voor een paar euro bezorgen geloof ik. Hele aardige mevrouw, en zoals ik het me herrinder goede producten en snelle service. Maar voor mij was het voordeliger om producten elders te bestellen. Als je alles vergelijkt is het (was het?) duurder dan bv richard of herby en tegenwoordig krijg ik veel en ga ik naar de markt....
Heb eens vlug een paar producten vergeleken LUPUS met Richard en Lupus is toch in alles goedkoper. En al zeker als je in grote hoeveelheden koopt.
Heb er zelf geen ervaring. Normaal gezien december-januari rij ik er heen.
Door Barbaravh
#1837943
hannabelgje schreef: Ze hebben wel niet zo heel veel. Ik wil als ik weer plaats heb ik de vriezer ook een keer gaan. Hij zit nu bomvol en volgende week moet er nog 20 kg kip in  ::)
Nee enkel de gewone dingen heb ik gemerkt. Maar sommige dingen zijn zelf goedkoper dan als ik ze hier in het slachthuis koop. Ik rij er eens langs als ik naar het ic rij. Is niet zo heel ver uit de baan.
Door Souris
#1839700
Diena schreef: Heb eens vlug een paar producten vergeleken LUPUS met Richard en Lupus is toch in alles goedkoper.
Ik zie het inderdaad, maar het is ook al lang geleden dat ik er bestelde, toen was ze nog maar net begonnen en had ook nog niet zoveel producten. Kan me voorstellen dat het nu uitgegroeid is ook goedkoper is...?
Toch de moeite waard om eens even weer een prijsvergelijking te maken  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door