Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1833675
Was gister bezig met het spiervlees klaarmaken (net 2 kilo verwerkt) en liet Lodewijk meesnoepen: ben er dus achtergkomen dat hij geen hazenvlees eet!

Het is allemaal gemalen vlees dus kan het niet meer eruit halen! IK BAAL! Morgen maar weer opnieuw proberen :-(
#1833785
jara schreef: heb je tijdens het snoepen het hazenvlees apart aangeboden.....misschien merkt hij er niets van als het in de mix zit..
Ik dacht net hetzelfde.  Misschien als het gemixt zit dat hij het gewoon meesmikkelt.  Zou het toch eens aanbieden om te kijken wat hij doet.
#1834116
ReneeGJ schreef: nee, hij eet niet...ook niet gemixt. Ga het vanavond weer proberen >:(

ik heb nog wel 1,5 kilo haas over, kan de hond van mijn zus dit gewoon eten (eet alleen brok), als ze er 8 uur tussenlaat?
Ja hoor dat vlees kan je een brokkenhond ook gewoon voeren, 8 uur ertussen hoeft ook niet.
Alleen met vleesbotten en brok zou ik voorzichtig zijn, want dat vraagt wat meer van de vertering  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door