Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Pattie
#183624
Kan iemand mij dit uitleggen..?? Eerst word bewezen dat de derde generatie katten op gekookt voedsel geen nakomelingen kan produceren, daarna word gezegd dat er 4 generaties nodig waren om weer gezonde kittens te krijgen..?? Met welke katten zijn ze dan verder gegaan aangezien de derde generatie geen of slecht babies kon krijgen..??



De katten kregen vervolgens weer rauw voedsel om te zien wat er zou gebeuren. Pas na vier generaties katten op een normaal gezond dieet werden weer volkomen normale katten geboren. Dit is dus wat we weten van dit experiment.
De katten kregen drie generaties lang gekookt voedsel. De derde generatie kon geen vierde generatie produceren. Deze katten kregen toen weer hun normale rauwe voedsel om te zien wat er zou gebeuren en er waren vier generaties nodig om terug te keren tot volledig normale katten.
Laatst gewijzigd door Pattie op za 09 okt 2004, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Leo
#183638
je legt het zelf al uit: Op het moment dat er geen kittens meer kwamen, is men weer overgestapt op ander voer, en zie, op een gegeven moment raakten de poezen weer zwanger en geleidelijk aan ( tot de vierde generatie duurde het) werden er weer "normale" kittens geboren.
Door Pattie
#183704
maar de poezen konden geen kittens krijgen er komen dus geen kittens van de derde generatie die weer kunnen zorgen voor een vierde generatie.. enz.. dus of het verhaal of de studie van pottenger klopt niet..?
Laatst gewijzigd door Pattie op za 09 okt 2004, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#183716
De poezen kregen geen kittens, zolang ze gekookt voedsel kregen. Toen ze weer rauw voedsel kregen, raakten dezelfde poezen wel zwanger.
Zo heb ik het tenminste begrepen. Anders kan het inderdaad niet. :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#186482
Volgens mij was het niet zo dat ze geen kittens kregen maar meer kleine nestjes en zwakke katjes en erg wiselend in grootte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door