Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1836727
hoi allemaal ,graag wil ik jullie hulp vragen voor het kiezen va een goede probiotica voor mei-li ..ze heeft vaak antibiotica of cotisonen injcties nodig voor haar atopie ..ik gebruik nu orthica orthiflor ,maar mischien is er nog een andere goede ,misschien ook iets goedkoper?hier zitten 120 capsules in voor 39 euro ...

alvast bedankt  :) groetjes chrissie en mei-li
#1837215
Berre reageerde destijds 't best op die van Jacob Hooy, 't is een potje met los poeder, voor een hondje van toen amper 2kg was dat ook handig. Toen het hier niet meer verkrijgbaar was heb ik noodgedwongen een ander merk moeten proberen maar 't liep al na een dag mis (Berre krijgt 't al meer dan 3jaar elke morgen). Gelukkig kan ik nu via de reformzaak m'n bestelling bij Jacob Hooy doorgeven.
#1837455
Qyan kreeg met ernstige darmklachten in het verleden Natren Trenev Trio.
Nu met alle hartmedicatie en plaspillen krijgt hij Solgar Advanced Acidophilus 40+. Stuk goedkoper dan de Natren, maar net zo effectief. Standaard krijgt hij er 1 per dag. Dagje diaree 1 pilletje meer en het is weg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door