Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1836113
Hai, Mabiche is nu 2 weken geleden gedekt, stel ze is echt drachtig, hoe moet ik gaan voeren nu? Dit wordt het eerste barfpuppennest hier  :)
Ingrid
Door vagebond
#1836564
Dit wordt het zesde nestje van ons, niet van de teckel :), maar nu wel het eerste versvleesnestje zeg maar.
Normaal met de brokken ging ik ook met 5 weken extra voeren. Ik hoorde van de dekreuhoudster dat rc een soort 42 dagen drachtig tevenvoer heeft.
Afijn, ik vroeg me af of ze gewoon alles mocht hebben of juist niet. Of gewoon met 5 weken meer gaan voeren van alles, vlees/bot, orgaan.
Ingrid
Door vagebond
#1836969
Superhandig zeg, wist ik allemaal niet. Maar ik mag wel gewoon nu een eitje, lever en vis bijgeven toch? Gewoon zoals normaal, ik doe altijd 2 per week een rauw eitje, 1x in de 3 weken visje, 1x per week lever,1x nier, enz.  Behalve levertraanolie, maar dat krijgt ze niet.
Lijkt wel of ik weer beginnend barfer ben geworden met al die vragen ??? Gr. Ingrid
Door Lizzy
#1836972
[quote="vagebond"]
Superhandig zeg, wist ik allemaal niet. Maar ik mag wel gewoon nu een eitje, lever en vis bijgeven toch? Gewoon zoals normaal, ik doe altijd 2 per week een rauw eitje, 1x in de 3 weken visje, 1x per week lever,1x nier, enz.  Behalve levertraanolie, maar dat krijgt ze niet.
Lijkt wel of ik weer beginnend barfer ben geworden met al die vragen ??? Gr. Ingrid
[/quote]

Ja hoor, dat mag je allemaal blijven geven. In de eerste 2 a 3 weken dus niet teveel lever, geen levertraan en niet al te veel vette vis. Aan het eind van de zwangerschap wat extra koolhydraten. En dan gaat het helemaal goed komen! Is toch logisch, dat je juist nu dit soort vragen hebt! Het is nogal niet belangrijk, dat mams de juiste dingen eet!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door