Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door M@rina
#1833246
Saar en Teun krijgen in het weekend altijd een panharing en die gaat er altijd met smaak in. Ik moet ze wel in stukjes snijden anders weten ze niet wat er mee moet.
Nu heb ik van de week een nieuwe voorraad gehaald. Het is een kleiner maatje dan die ik hiervoor had, maar goed toch maar even in stukjes..... laten ze het allebei staan. :( ???
Saar is normaal gesproken in 5 seconden klaar met eten nu was ze aan het mutsen... in d'r bek nemen 2x kauwen en dan weer uitspugen.
Teun muts altijd met eten en dat was nu nog erger. Alle stukjes had hij uit de bak gehaald eraan gelikt wat gekauwd en rond de bak weer uit gespuugd..... Ik snap er niks van  :-\

Iemand enig idee?
Door Hertog
#1833402
Geen idee. Hier moest er erg aan gewent worden voordat het gegeten werd. De 1e keer aanbieden at hij ze niet. De 2e x heb ik ze aan gruzelementen geprakt en doorroert met o zo heerlijk blikje sardientjes. Toen ging het wel schoon op. Daarna in steeds grotere stukken aangeboden met steeds minder sardien erdoor. Nooit meer gekocht maar zou het wel weer drurven geven. Al dan niet met sardientjes uit blik. Hier was het een kwestie van wennen.
Door Francisca
#1833947
Misschien een ander geurtje  :-\? Heb mensen ook wel eens horen zeggen dat de haring muf rook... ikke snuffelen maar rook niets  :-[anders! Gevoelige zwarte neusjes  :biggrin2:vangen zo'n geurtje natuurlijk nog veel eerder op. Mengen met wat anders zodat de geur verandert is misschien een idee?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door