Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#1829403
Hallo beste Barfers,

Ik heb mijn bestelling van Herby binnen. Dat viel mij overigens reuze mee. Ik heb nu alle stukken op het aanrecht gelegd voor ontdooiing, zodat ik het zometeen in porties kan verdelen.

Het is netjes binnen 2 dagen geleverd, en in bevroren staat (zag een discussie vandaar).

Aleen de konijnen waren zonder vacht. Weet iemand toevallig waar je "complete" prooidieren kunt halen met vacht en al. Ik zag mijn Duitse herder lopen met een grote kippenpoot in zijn mond met het blik "blijf uit mijn buurt, of ik doe je wat". Hij vind het iig lekker  :biggrin2:

Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten
#1830315
Ohh man wat een gebreek met de karkassen zeg...nu snap ik het begrip hier "snoeischaar".

Lever was na enige tijd ook vloeibaar geworden. Hele aanrecht vol.

Ik heb de karkassen op 50-100gr na redelijk nauwkeurig kunnen proportioneren.

Maar goed, je moet er wat voor je geliefden over hebben.

Bedankt voor de tips en tot gauw maar weer
#1831620
haha inderdaad.

Die Duitse herder van mij vreet ook echt alles. Maar kom niet in zijn kennel in de garage  :biggrin2:. Ik met uitzonder naar maanden lange gevechten met de hond. Hij had een kippenpoot in zijn mond en keek naar mij. Het leek wel of ie verwolfd was...maar goed het lijkt hem bijzonder goed te smaken en het is bovendien erg gezond.

Ik had nog (van toen) gekookt kopvlees maar dat is gisteren de otto in gegaan. Op een of andere manier knoeien ze er volgens mij iets doorheen. Hij heeft last van jeuk en telkens naar kopvlees (gekookt dan). Nu zijn we puur 100% rauw, zoals het hoort!

Groetjes en barfse!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door