Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door san :)
#1830112
heeft iemand ervaring met Tinlo voor de kat?
is hier ook echt wat anders aan dan de hond variant.voor zover ik zie zijn er zeker een aantal smaken bij de hond variant zonder pens, wat zeker een hoop in de prijs scheelt..
Door Limpy
#1830148
Mijn katten vonden het wel lekker toen ze nog kvv kregen.
Alleen alle 3 mijn katers gingen er harder van poepen dus ik deed er altijd wat extra spiervlees doorheen.
Door Leonike
#1830386
Hier lusten ze het allebei.
Moet er wel eerlijk bijzeggen dat het gemakkelijke en rare eters zijn.
Meest favoriete KVV: Smuldier Pens Compleet  :confused1:

Ik vind Tinlo qua struktuur en hoe het eruit ziet lijken op Carnibest.
Voordeel van Tinlo is de afwisseling van smaakjes, nadeel is de prijs.
Door san :)
#1830518
kan ik hem net zo goed de honden variant geven. honden barfen grotendeels maar een KVV af en toe eens bij nood of als we eens weg zijn wil ik wel weer invoeren en zat daarbij ook aan tinlo te denken. pens eet ie niet maar misschien de varianten zonder pens.. scheelt nogal een hoop, de honden of kattenversie.

meneer krijgt bibi en is daar dik tevreden over maar dat is nogal lastig te krijgen dus iets erbij wat ie lust zou mooi zijn
Door Jacoba
#1831934
Kijk en vergelijk eens op barfmenu.nl onder assortiment.

Het verschil bij sommige varianten zijn alleen de kilo verpakkingen voor de hond tegen de grams verpakkingen voor de kat.
De inhoud kwa verhoudingen zijn idem (= nagevraagd).
Door Too
#1831964
Over t algemeen bevatten kattenversies meer spiervlees idd vanwege pens, als afwisseling kan  imo niet veel kwaad om hondenversies te geven -hier vinden ze smuldier met pens, bij wijze van varia, prima te eten-
Als de hondenversie niet afwijkt van de kattenhap.... geen enkel probleem
Door Emytje
#1833890
Jammer alleen dat er geen verkooppunten hier in de buurt zijn. Ik had wel willen uitproberen of mijn katten tinlo lekkerder vinden dan bijvoorbeeld Bibi of Carnibest, voor de afwisseling van hun Haaksbarf kip en Kiprund.
Gebruikersavatar
Door essie74
#1834123
Emytje schreef: Jammer alleen dat er geen verkooppunten hier in de buurt zijn. Ik had wel willen uitproberen of mijn katten tinlo lekkerder vinden dan bijvoorbeeld Bibi of Carnibest, voor de afwisseling van hun Haaksbarf kip en Kiprund.
waar woon je? misschien dat er wat te regelen valt?
Door Emytje
#1834161
In Almere. De verkooppunten op barfmenu.nl zijn niet meer echt up to date zie ik. Daarbij staat Almere er namelijk wel bij, maar ga je hun sites bekijken is het of alleen hond of verkopen ze alleen Carnibest kat. Ik zag wel dat er eentje in Amsterdam zit wat voor mij een uur en een kwartier met het OV is (daar ben ik afhankelijk van, dus dat zorgt er ook al voor dat ik niet overal kan komen) en ik wil daar deze week of volgende week van alle smaakjes 1tje gaan halen. Kijken wat ze ervan vinden. Ik hoop dat ze er daar eentje wel lekker van vinden en dan haal ik daar gewoon 1x in de 6 weken een aantal rollen. Daarbij wil ik in de gaten houden of hier mensen in de buurt Tinlo bestellen zodat ik mee kan bestellen. Maar door beperkte vriezer ruimte kan dit niet mega veel meer zijn dan een kilo of 5. En dan dacht ik dat we een grote vriezer hadden met onze Amerikaanse koelkast.  ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#1834458
Verkooppunten kunnen meestal wel andere smaken (en dus ook voor kat of juist hond) bestellen.
Door Jacoba
#1834496
Emytje schreef: In Almere. De verkooppunten op barfmenu.nl zijn niet meer echt up to date zie ik. Daarbij staat Almere er namelijk wel bij, maar ga je hun sites bekijken is het of alleen hond of verkopen ze alleen Carnibest kat.
Dan kun je natuurlijk WEL de varianten die zowel voor hond EN kat geschikt zijn alvast proberen? Dan heb je wel rollen van 1 kilo maar die kun je in porties verdelen. Als ze het niet lusten, kun je wellicht eens de trukendoos te voorschijn halen.
Door Jacoba
#1834617
You're welcome. Kiloverpakkingen zijn in verhouding ook nog eens voordeliger...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door