Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#1827901
Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij.
Na het overlijden van Jake heb ik het (nog steeds) Heel moeilijk gehad.
Zo langzamerhand begin ik in te zien hoe ziek hij eigenlijk was.....maar het gemis is enorm.
Onze andere bordeauxdog Tessa heeft het ook heel moeilijk gehad...maar het gaat nu prima met haar.
Kortom we krabbelen weer een beetje overeind........
Tessa en onze 2 chihuahua's blijven lekker barfen, want iets anders vinden ze niet zo lekker  :biggrin2:



Groetjes Ellen
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1827957
Wat lief dat je even laat weten hoe het met jullie gaat.
Ik kan me voorstellen dat het gemis enorm is  :'(

Als je het moeilijk hebt mag je dat hier altijd komen vertellen hoor, er is hier niemand die het gek vind.
Zelfs niet als je het na jaren en jaren nog steeds af en toe moeilijk hebt. Dat is heel normaal vind ik!
Bij jullie is het nog zo "vers" allemaal...

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#1827963
Oef, lijkt me ook zo moeilijk, afscheid moeten nemen van een geliefd huisdier!

Een bordeaux en twee sjiefjes - lekker handig met portioneren, lijkt me! ;D
Door TMG1961
#1827985
Fijn dat je even langskomt  :) Afscheid nemen is heel moeilijk, ik heb Lady in maart laten inslapen en mis haar nog altijd.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Ellen44
#1829116
ja ik denk dat het gemis altijd blijft. Ik had zelfs aan Lizzy gevraagd om mijn topic te verwijderen...ik kon het gewoon niet meer lezen...zo verdrietig.
Dit heeft ze ook gedaan....daar was ik erg blij mee....bedankt Lizzy

Maar nu gaat alles verder...en ja de porties verschillen erg....chihuahua's en Bordeaux dog!!! Maar...ik kan jullie vertellen dat de chihuahua's met kipkarkassen makkelijk raad weten hoor  :biggrin2: en als onze bordeaux niet oppast dan beginnen ze ook aan haar eten!

Groetjes Ellen
Door Mevroi Kruim
#1829349
Hoi
Fijn te lezen hoe het nu is met jullie. Je hond verliezen is zo erg, dat verdriet slijt maar heel langzaam  :'(

En fijn dat de andere hondjes nog steeds genieten van hun barf!
Door Truus
#1829360
Ik weet wat je voelt meis, zit er middenin :'(, hier op Barfplaats blijven posten helpt :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1829863
Fijn dat je even laat weten hoe het gaat.
Het is ook allemaal nog zo vers, het gemis nog zo enorm groot. :'(
Veel sterkte en geniet van je andere hondenmaatjes. :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door