Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#1828091
Ik kom thuis en een bijna volle zak chlorella tabletten (vermoed 800 stuks) is op! Ik weet niet welke hond dit is geweest. Wat nu???
Laatst gewijzigd door Lil op ma 22 nov 2010, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chamourel
#1828096
# Chlorella is niet giftig.
# Een overdosis van 300 tabletten per dag of 60 gram gedurende een periode van enkele maanden, kan Vitamine A vergiftiging veroorzaken. Een dergelijke inname is wellicht uiterst onwaarschijnlijk.

even een DA bellen  :'( :'(
Door Lizzy
#1828098
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Chlorella is niet giftig. De dief zal zich ongetwijfeld echt niet lekker voelen na zoveel chlorella. En er ook van aan de slinger gaan. Je hebt best kans dat ze het met meerdere gegeten hebben hoor. Chlorella is nou eenmaal erg lekker!
Door Lil
#1828106
Dank jullie wel. Het gifcentrum (da gebeld) verwacht geen klachten. Pffff... Ik zal de titel aanpassen ;)
Door mcSnurk
#1828347
[quote="vanaalst"]
oooh wat zal die morgen poepen!!!!!
[/quote]

groen

alvast beterschap voor de dader(s)
Door inni
#1828385
't ja  vannacht of morgen kan de dader zich niet meer verstoppen.
Door Lil
#1828432
Dader. 1 is vrouwlijk langharig zwart met bruin. Ze heeft 's avonds nooit ontlasting nu een grote hoop zwarte brei...

Dader. 2 is mannelijk en blond. Heeft 's avonds meestal mooie harde ontlasting. Nu bruine prut, waterdun.

Dader 3 woont 20 km verderop maar is meestal te vinden in de buurt van dader 1 en 2 en is een echte meeloper.
Geen gegevens bekend maar hoop dat vannacht daar de woonkamer onder ligt... Het zoveelste incident dat plaats vind letterlijk onder het oog van mijn vader die nooit iets meekrijgt if ziet.

Nu komt het...

Dader 4 behoort aartsvijand van dader 1 t/m 3 te zijn maar het is bekend dat het zeer goede vrienden zijn. 'S avonds slaapt ze lekker op de bank. Nu loopt ze de hele tijd luid miauwend door het luik de tuin in en uit en weer terug...

Dader 5 wilt opeens geknuffeld worden. Verder zijn er geen aanwijzingen dat dit zwarte monster erbij betrokken was ...
Door inni
#1828686
"eigen schuld dikke bult"...........maar in dit geval is er voor 't baasje spijtig genoeg ook een bult.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door