Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door regina
#173346
Mag ik mijn pup van 7weken ook al CB geven, hij kreeg RC, bij de fokker
gr regina
Door geer
#173349
Sophie kreeg asielbrokken en heb ik, met dertien weken, cold turkey overgezet.. Ze vindt het heerlijk en het gaat prima!
Door Lizzy
#173517
Ja hoor, dat mag. Sterker nog, het is heel goed om je pup zo snel mogelijk over te zetten. In de eerste weken van zijn leven legt hij namelijk zijn darmflora aan. Brokhonden hebben gewoon een (niet in te halen) achterstand op vers honden. De meeste pups kunnen cold turkey over (zijn nog niet echt verziekt). En ach, dan heb je misschien een dagje diarree maar da's niet zo erg.
Door diana
#173917
mijn hond van 11 maanden
had voilgens mij alleen maar brood gehad de 1e 11 maanden van zijn leven
toen ik hem uit
het asiel gehaald heb
heb ik hem dezelfde dag
alleen nog maar vlees gevoerd
het enige probleem dat hij daarmee had was dat hij niet kon geloven dat het echt voor hem was :P
Door Ollie
#175257
Ik heb mijn pup van 8 weken toen ook meteen op de carnibest gezet!
Door Audrina
#181273
Ik sluit me bij de bovenstaande schijvers / schrijfsters aan, gewoon lekker meteen helemaal overzetten op de CB. Veel plezier met je pup. ;)
Door K@rin
#181283
Ik heb Noël toen ik hem met 8 weken uit Frankrijk heb opgehaald ook na een paar dagen voor 100% op CB overgezet.
Eerst deed ik mengen, maar toen werd de ontlasting niet goed, toen maar DIREKT helemaal op de CB.
Ging prima hoor !!
Door regina
#182304
Het gaat super op deCB, moet een beetje oppassen dat ik niet teveel geef, want het lijkt alsof ie er geen genoeg van krijgt, geef nu 300 gram, verdeelt over drie porties, hij kijkt erbij zo van krijg ik niet meer? :D
Door Nelly
#182308
[quote="regina"]
Het gaat super op deCB, moet een beetje oppassen dat ik niet teveel geef, want het lijkt alsof ie er geen genoeg van krijgt, geef nu 300 gram, verdeelt over drie porties, hij kijkt erbij zo van krijg ik niet meer? :D
[/quote]Haha zó lekker vind-ie het :D :D :D
Door esther
#184935
Gister heeft mijn moeder haar Golden teefje opgehaald. Kyra is een teefje van bijna 8 weken. De fokker heeft voor een paar dagen brokken meegegen (het merk fokker) maar toen de klein de rest van de honden van bibi zag smullen heeft ze de brokken niet meer aangeraakt. Vanmiddag heeft ze een klein beetje bibi op en ze vrat bijna dr pootjes erbij op ;D

Ik weet dat je "op het oog" moet voeren maar met een pup vind ik best lastig. Kyra is een heel klein teefje en weegt nu rond de 1,5 kilo. Me meoder heeft echter alleen een keukeweegschaal, dus is moeilijk goed te wegen. Als we haar laten eten wat ze zou willen zou ze niet meer stoppen. Dus je raad het al ::)

Hoevvel moeten wij haar ongeveer geven en hoe berekenen we het over een paar weken als zemeer nodig heeft enzo?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door