Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bounty
#182116
Je ziet niet echt heel veel verschil, maar zijn neusje lijkt zwarter (meer pigment). Verder heeft hij meer pigment op zijn vacht gekregen. Je ziet nl. grijze randjes (soort schaduw). Van de fokker kreeg hij RC brokken en sinds hij bij ons is krijgt hij KVV. Hij zit ruim 5 weken op KVV.

Voor foto's

Afbeelding



Na foto's


Afbeelding



Groetjes Bounty
Laatst gewijzigd door Bounty op do 07 okt 2004, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#182135
Volgens mij is zijn neusje zeker zwarter! Goed zeg! Leuke foto's ook. Beetje veel alleen..... Het mogen er (vanwege de snelheid van het forum) maar 2 zijn... Sorry!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#182181
Ha, het is je dus toch zelf gelukt, goed hoor :D. Z'n neus is duidelijk een stuk zwarter geworden, mooie hond hoor :).
Door 202spots
#182195
[quote="bernerfan"]
ah wat een leuke hond joh :D :D...maar ik zie niet echt een verschil, qua kleur dan......of t ligt aan mijn ogen ??? ;D
[/quote]

Zo beter te zien ???
Afbeelding

Wat 'n heerlijke pupper!!!
Door Bounty
#182279
Bedankt zo is het idd. beter te zien. Ik ben niet zo handig en creatief :-[

[quote="202spots"]
[quote="bernerfan"]
ah wat een leuke hond joh :D :D...maar ik zie niet echt een verschil, qua kleur dan......of t ligt aan mijn ogen ??? ;D
[/quote]

Zo beter te zien ???
Afbeelding

Wat 'n heerlijke pupper!!!
[/quote]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#182910
[quote="Bounty"]
Je ziet niet echt heel veel verschil, maar zijn neusje lijkt zwarter (meer pigment). Verder heeft hij meer pigment op zijn vacht gekregen. Je ziet nl. grijze randjes (soort schaduw). Van de fokker kreeg hij RC brokken en sinds hij bij ons is krijgt hij KVV. Hij zit ruim 5 weken op KVV.

Voor foto's

Afbeelding



Na foto's


Afbeelding



Groetjes Bounty


[/quote]

Zonder enige afbreuk te willen doen aan de goedheid van vers wil ik er toch even bijvermelden dat het heel normaal is dat de hond meer pigment krijgt naarmate hij ouder wordt. Daar heb je natuurlijk snelle en minder snelle gevalletjes in (bij de bobtails blijft er soms wel tot een jaar of 8 pigment verschijnen) maar als het pigment erin zit, komt het er zowieso wel uit, ongeacht of je dan brok of vers voert.
Neemt niet weg dat vers gewoon beter is en dat je pup er goed uitziet :D
Door Truus
#183335
Dat ziet er inderdaad beter uit ;) echt verschil zeg!
Het is ook zoveel beter dan brokken, je zult nog veel meer resultaat zien, wacht maar af ;) :D.

Leuke foto's, vooral de bovenste is een plaatje!
Heb je al een fotoalbum op Barfclub?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door