Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door spegs
#1820787
hallo,
wou ff iets kwijt.
onze hond is nu drachtig en omdat ze zo slecht eet wilden wij overgaan op vers vlees.
toen we de echo hadden overlegt met onze dierenarts.
en die zei dat we dat NIET moesten doen omdat de kans dan groot is dat ze (door het verse vlees) een bacteriele infectie kan krijgen en dat de pups dan komen te overlijden!!!!!! :-\
heb het nagevraagd aan een vriendin van me die dierenarts ass. is en die zei dat het de grootste onzin was die ze had gehoord!!! :-[
wij geven nu wel versvlees aan onze hond............maar wat een rare dierenarts ;D
Gebruikersavatar
Door choopy
#1820929
Djody is ook overgezet op vlees tijdens de dracht.
Nu kan ik helaas bij haar niet zeggen dat alle pups goed ter wereld zijn gekomen, maar dit had een andere oorzaak.
(virusinfectie tijdens begin van de dracht, daarna is ze overgezet op vlees)
Gebruikersavatar
Door nova
#1822568
spegs schreef: eh.............ja dit is onze eigen vertrouwde da :-[
Na ja, ik geef hem het voordeel van de twijfel, en hij zal op andere vlakken kundiger zijn. Maar het is wel een broodje aap verhaal  ;)

Inmiddels heb ik mn eigen DA zo opgevoed, dat ze niet meer over brokvoeding praat  als ik in de praktijk kom.
Haar laatste vraag over hondenvoeding aan mij was:
"Kun je Bindi niet wat meer vet geven bij dat barf?", naar aanleiding van het feit dat Bindi wat mocht toenemen in gewicht .

Brave  DA he? ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door