Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1815030
_Sandra_ schreef: ik geloof alleen niet dat deze lijst up to date is?

Bio mentor doet het ook niet meer (valkenburg) heb ik eerder begrepen en die uit Someren ook niet meer. Weet jij er één in limburg?
Tannetje is een jaar geleden ong, in Venlo geweest voor een lezing.
Ik heb van die gelegenheid gebruik gemaakt .
Verder wet ik er ook geen .

Zelf zou ik zeker een ritje naar Tannetje of naar Fido ervoor over hebben, maar dat is ieders eigen keuze :)
Laatst gewijzigd door nova op za 06 nov 2010, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door _Sandra_
#1816966
Ik weet niet hoe tannetje of fido dat doen, ik ken ze niet. Dus heb ik geen vergelijk.

Voor mij is het belangrijkst hoe er met mijn honden omgegaan wordt, dus maakt mij niet uit wie dat doet. Als ze maar met mijn honden rekening houden.
Door jara
#1818128
Zojuist een mail gestuurd naar mijn DA in Steenwijk of ze daar ook een titerbepaling uitvoeren...afwachten dus ff.

Ben wel overtuigd van het feit dat TE veel en vaak ge-ent wordt. Ben zelf ook net ge-ent tegen hepatitus-B (risico beroepsgroep...brandweer) en middels titerbepaling wordt dan ook gekeken of je beschermd bent (voor de komende 15 jaar) en daar drukken ze ook niet zekerheidshalve er nog ff een cocktail in just to be sure  8)
Door Lizzy
#1818784
_Sandra_ schreef: ik geloof alleen niet dat deze lijst up to date is?

Bio mentor doet het ook niet meer (valkenburg) heb ik eerder begrepen en die uit Someren ook niet meer. Weet jij er één in limburg?
Dit verbaast me! Heb jij enig idee waarom Wim dat niet meer doet?
Door vagebond
#1819427
Die in Meteren kun je wel schrappen, die titeren echt niet, Oisterwijk ook niet, staan er helemaal niet achter trouwens. John Pijnappel is er nu ook mee gestopt vanwege gebrek aan belangstelling. Alleen voor mij zouden ze een pakket moeten inkopen. Vier jaar geleden kwam ik daar voor een titerbepaling, daarna niemand meer geweest en hebben ze de rest in de kliko gegooid.
Ik denk dat ik maar voor Otterlo ga.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1820178
Lizzy schreef: Dit verbaast me! Heb jij enig idee waarom Wim dat niet meer doet?
Ik denk dat er te weinig animo was en hij de test dus weg moest gooien. Dat werkt niet echt motiverend.
Door _Sandra_
#1821818
nee dat is ook zo.

dan zouden er een stel mensen in limburg zijn al samen moeten pakken en ongeveer tegelijk laten titeren. Zal niet op een maand komen toch?

Die sneltest, hoe betrouwbaar is die eigenlijk gebleken? Omdat ik ergens gelezen heb van iemand (weet niet meer waar) die het naar hat lab stuurde ivm hogere betrouwbaarheid..
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door