Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1818653
Ik heb een andere auto nu 4 deurs had 2 deurs Deja kon daar altijd redelijk inkomen stoel kon naar voren en dan had ze een mooi platje om in te stappen.
Dat is nu anders met een 4 deurs zij is 13 jaar en heeft gewrichtsklachten komt niet zo hoog dat ik haar helpen kan ik zit momenteel te klungelen met mijn rug dus kon haar er slecht uit en in krijgen.
Zij bleef natuurlijk overal achter hangen en heeft haar poot behoorlijk bezeerd en loopt nu mank voor.
Wat kan ik haar het beste geven, en moet nu natuurlijk geen lange wandelingen maken. Graag een beetje advies.
Door Lizzy
#1818673
En eventueel pijnstillers. Kan in natuurlijke vorm zoals Cox Compositum van de Groene Os. Kan natuurlijk ook in chemische vorm in de vorm van NSAID.
Door deja
#1818737
Dank jullie wel voor advies kan je traumeel bij de drogist krijgen.
Laat trouwens een plank maken om haar in de auto te krijgen het was zooooo zielig.
Door deja
#1818862
Ik heb het bij een reformzaak moeten halen, ze vroegen aan mij als de hond er baat bij heeft laat het dan even weten dan kunnen wij er ook verder mee en misschien andere mensen mee helpen.
Er is ondertussen een loopplank voor Deja gemaakt ik hoop dat ze er op wil.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door