Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#1817223
Olivier is na 4 maanden weer terug bij mij. In die 4 maanden heeft hij op brok gestaan. Uiteraard gaat hij nu bij mij weer terug op vers. Hij heeft nu 2 dagen KVV gehad en ik wil hem vandaag weer eens wat botwerk gaan geven, maar m'n vriezer begint wat leeg te raken en ik heb nu alleen maar geitenribben. Het zijn wel redelijk jonge ribben. Wat zal ik doen? Dit is geen beginnersbot, maar aan de andere kant heeft Olivier op deze 4 maanden na al van pup af aan altijd bot gegeten.
Door Lizzy
#1817247
Ik zou zelf een goed stuk van de lengte van de ribben afknippen en dan het rugdeel + een klein stukje van de ribben geven. Dat rugdeel is zacht en die stukjes rib zijn dan niet te lang en kunnen weinig kwaad. Dat met lekker wat pens erbij.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1817324
Lizzy schreef: Ik zou zelf een goed stuk van de lengte van de ribben afknippen en dan het rugdeel + een klein stukje van de ribben geven. Dat rugdeel is zacht en die stukjes rib zijn dan niet te lang en kunnen weinig kwaad. Dat met lekker wat pens erbij.
Tja, pens heb ik ook niet in huis.  :-\ Ik ben nu wat klein behuisd en heb alleen maar een klein vriezertje in bruikleen van Astrid en Leo. Ik kan naast wat eten voor mezelf voor de honden en katten maximaal voor 1 week voorraad kwijt. Dus vandaar. En het IC is op maandag dicht, dus was de planning om morgen weer boodschappen te doen.
Wat ik eventueel wel zou kunnen doen is even wat gemalen pens van smuldier bij de ah halen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door