Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jara
#1814574
Net naar "puppyconsult" geweest. Mijn (of eigenlijk Jara's DA) heeft voor pups een maandelijkse controle om groei/ontwikkeling te volgen.
De gratis controle is eigenlijk alleen als je de hond een specifiek ( :biggrin2:) merk br*k voert welke je daar dan dient te kopen.
Toen we Jara net hadden hebben we ook zo'n zak gekocht (sorry ik wist nog niet beter toen, 2 dagen later wel gelukkig), maar madam weigerde die te eten (verstandig als ze is).
Toen besloten over te gaan op kvv en nu sinds een paar weken volledig op BARF.
Dierenarts wilde als vergelijk Jara wel volgen en zodoende doen we nog mee aan het gratis consult.

De DA was uitermate positief over haar groei en algemene staat...gaf groot compliment over hoe ze eruit zag en over haar glanzende vacht (die glimt ook bijna als en spiegel, verbaas mezelf erover).

Gelukkig maar..had zelf nog wel wat twijfels over het al of niet goed doen qua voeren/samenstellen. Ik vond haar eigenlijk een beetje aan de magere kant soms, en op ander moment dat ik keek leek het wel goed..

Maar twijfels zijn iig helemaal weg nu..het gaat gelukkig goed met zelf samenstellen!
Ben blij dat ik voor Barf heb gekozen!!!
Door Truus
#1814577
Fijn dat de DA zo te spreken was over de gezondheid van Jara .

Werd er ook iets over jouw voedingsmethode gezegd?
Door jara
#1814581
Wel gesproken over wat ik voer/geef en in wat voor verhoudingen. Hij staat er iig niet negatief tegenover en vond het leuk te horen dat we er zo mee bezig zijn.
Heeft verder geen hond in praktijk die volledig barft, dus was daarom wel nieuwsgierig naar groei etc.
Door Too
#1814752
Da's een veer in je bil.... leuk dat deze da iig geïnteresseerd is in de resultaten van vers voeren, je weet maar nooit waar dat toe kan leiden  ;)
Heb je ze de link van BP gegeven??
Door jara
#1814867
Heb idd www adres BP gegeven.

Zijn opmerking van vandaag geeft alleen maar de bevestiging dat we een meer dan goede keuze hebben gemaakt.

Nu maar hopen dat niet iedereen in de buurt een Weimaraner gaat kopen omdat ze zo mooi zijn    ;) :biggrin2:
Door Too
#1814895
;D ;D ;D

Ik heb indertijd mijn da gezegd dat áls ik gelijk heb t bewijs pas over 15-20 jaar geleverd gaat worden ... :biggrin2:
mijn poezels waren toen nog geen jaar oud en kwamen voor sterilisatie
Maar mijn brokken-Omo is ook 22 geworden, pas de laatste 4/5 jaar hebben we gesleuteld en dat was voor een groot deel aan t spierwitte lijf te wijten [carcinoompjes]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door