Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mikey32
#1808944
Sky heeft sinds dit weekend en eigenlijk sinds zondag enorme vieze oren. :( Nou is mijn vraag of dit door het ontgiften kan komen. Sky eet sinds een kleine maand kvv. Ik ga vandaag wel bij de da langs.
Door mikey32
#1809308
Jawel soms schudt ze met haar oren. Vooral haar rechter oor is erg vies en ook rood
Door mikey32
#1809463
Net naar de da geweest. Ze heeft een beginnende oorontsteking aan haar rechter oor. Druppels meegekregen en nu hopen dat het snel minder wordt.
Door Nynke
#1809901
Sterkte !!!!!  Ik hoop dat het snel over is !!!!  Stop niet te snel met de druppels  ;)
Door mikey32
#1811328
Bedankt voor de berichtjes. Ik ben alleen benieuwd of dit gekomen kan zijn als reactie op het starten met kvv?
Door Nynke
#1811432
mikey32 schreef: Bedankt voor de berichtjes. Ik ben alleen benieuwd of dit gekomen kan zijn als reactie op het starten met kvv?
ja hoor, dat kan zeker, honden die over gaan van brokken naar kvv of barf kunnen zeker gaan ontgiften. Je kunt bijvoorbeeld ook krijgen dat ze een soort puistjes of rode huid krijgen, of huidschilfers, snotterige ogen, stinkende vacht enz.

Je kunt aanhouden dat ze een maand ontgiften voor elk jaar dat ze brok heeft gegeten. Dat is natuurlijk geen wet, maar een gemiddelde.

Sterkte ermee !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door