Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Aniris
#1810521
Ik heb al meerdere berichten op het forum geplaatst, maar ik ben vergeten om een voorstel berichtje neer te zetten.

Ik ben Roxanne, 19 jaar en woon met mijn moeder, broertje en Groenendaeler in Amsterdam.

Devil (zo heet het zwarte spook) is nu 6 en we hebben hem sinds dat hij 10 weken oud is. Hij is "aangenomen" als huishond, maar ik ben een tijd terug aangesproken door iemand die mij met een Belg zag en nieuwsgierig was of ik al iets met hem deed. Van het een kwam het ander en nu ben ik 2 keer per week druk op de club aan het trainen voor een IPO certificaat. :)

Verder heb ik mij dus aangemeld vanwege mijn interesse in het vers voeren en ik moet zeggen dat ik hier al heel veel heb opgestoken en nu dus ook begonnen ben met het voeren van een kvv. Aangezien ik nog thuis woon en de hond officieel op mijn moeders naam staat is het soms lastig om de hond op deze manier te voeren aangezien mijn moeder het niet helemaal snapt waar ze het voor doet en net zo makkelijk weer blind verder gaat met de brokken. Gelukkig begint ze eigenlijk nu ook een beetje te merken dat het Dev alleen maar ten goede komt, hij is rustiger en hij vindt het eten natuurlijk heerlijk.

Gister voor het eerst dan ook kippennekken gevoerd! Ik gaf ze en liep daarna de kamer uit om het restant in de vriezer te leggen, riep mijn moeder al meteen dat hij het niet lustte. Niets was minder waar, hij wachtte tot ik weer terug was om vervolgens mij als hulp te gebruiken omdat hij geen idee had wat hij er mee aanmoest! Hij pakte hem op en terwijl ik het voor hem vasthield begon hij er voorzichtig aan te plukken en steeds een grotere hap te nemen. De 2e en laatste die nam hij ook mee en die ging er al een stuk sneller in. :)

Nou in ieder geval verwacht ik het hier prima naar mijn zin te krijgen als ik alle reactie zo lees.

groetjes Rox en Dev
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door