Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1809171
Nadia schreef: ;D Tis idd een piemel :P :D :D
Weet ik wel hoor, maar dan hebben jullie op maandagochtend ook wat te lachen. Ik had om de andere kant gevraagd, speciaal voor jou!!  ;D En dan stoppen die mannen gauw dit ertussen, heb gisteren echt in een deuk gelegen. Maar dat krijgt hij vrijdag wel te horen hoor. Vorige keer hebben ze al zo gelachen dat ik die ballen wel wilde hebben, maar hier heb ik niet om gevraagd.  :D

Heeft iemand dit ooit gevoerd?  ;D Nooit gedacht dat ik er ooit nog een van een lam in mijn handen zou hebben... :D ;D :P
Laatst gewijzigd door Daphne&Jayden op ma 01 nov 2010, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#1809396
Irish schreef: Valt dit onder orgaan of spiervlees.. met al dat zwellichaam zou je toch denken spier  :crazy2: ;D
Hmm...dat is 'n goeie vraag...orgaan of spiervlees??  ???
Het is denk ik eerder spiervlees dan orgaan  ???...alhoewel...het houdt toch ook geen botten bij elkaar... :P
Maar niemand heeft die ooit gevoerd?  :biggrin2:
#1810206
Beppie1 schreef: Niet van lam(alleen als bullepees, dus gedroogd....)
Ah ha...is dat nou een bullepees?!  :D ;D Haha...nooit geweten of eigenlijk nooit aan gedacht, waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het niet weten (die geen lid zin van BP)... Denk dat het anders een heel stuk minder gevoerd zou worden.. ;D
HannekeKjell schreef: Ik zou 'm drogen en dan als knabbel voeren, net als een bullepees.
Dat is precies wat ik er mee gedaan heb, al gaat ie vrijdag eerst nog even mee naar de Turk. Die wrijf ik ze nog wel even onder hun neus, want ze zullen vast wel in een deuk gelegen toen ze 'm er in stopten.
Een ding scheelt...als je vers voert...kijk je nergens meer van op!!  ;D  :D  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door