Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1808795
Mila is bij de Osteopaat geweest en we zien nu al verbetering. Ze ligt nu ontspannen op haar zij en het lopen gaat beter dan voorheen.Het is nog niet zoals het moet zijn maar in ieder geval vooruitgang.

Over 3 weken moeten we bellen en eventueel weer een behandeling .

Het is een rugprobleem.

Hoeveel behandelingen hebben jullie ongeveer nodig gehad met jullie hond?
#1808853
Volgens mij heeft Jonas er vier gehad voordat er geen blokkades meer te voelen waren, maar vier is volgens mij meer dan normaal gebruikelijk?
Het heeft voor zijn lopen niet veel gedaan helaas.
Door Truus
#1808859
Cathelijn schreef: Volgens mij heeft Jonas er vier gehad voordat er geen blokkades meer te voelen waren, maar vier is volgens mij meer dan normaal gebruikelijk?
Het heeft voor zijn lopen niet veel gedaan helaas.
Zag jij in het begin wél verbetering of heb je nooit verbetering gemerkt?
Door ellenned
#1809001
Bij Kyran merkte ik wel direct een lichte verbetering, maar hij mankeert zo veel dat er heel wat behandelingen nodig zijn (geweest). Nu ga ik iedere 6 weken naar Leida toe voor een onderhoudsbeurt zeg maar en dat doet hem echt heel goed. Hij heeft nog nooit zo goed gelopen en is vrolijk! En dat vind ik wel moeilijk, hij heeft dus echt veel pijn gehad waar ik wel heel veel moeite voor hebt gedaan om dat allemaal aan het licht te krijgen, maar hij heeft zich dus 4 jaar niet echt happy gevoeld.
#1809184
Bij verder gezonde dieren zijn het meestal maar een paar behandelingen maar ik kan me voorstellen dat bij een oudere hond de boel niet meer echt te herstellen is en dat je dan regelmatig onderhoud moet plegen.
#1809266
Beau heeft in eerste instantie 3 behandelingen gehad, en gaat nu ongeveer 1 keer per half jaar/driekwart jaar voor een "onderhoudsbeurt". Bij Beau merkten we na de eerste behandeling na een week verbetering, maar dat zakte na een paar dagen weer af. Pas na 3 behandelingen was de verbetering blijvend.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door