Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Berry
#1807623
Ik denk dat er voor Frits binnenkort weer een oproep in de brievenbus zit voor te vaccineren......maar ik heb me een beetje verdiept in het titeren en dat lijkt mij veel beter.
Ik weet bijna zeker dat mijn dierenarts het daar niet mee eens is (hij is ook anti rauw  >:( ) maar weet iemand waar ik daarvoor in Drenthe terrecht kan ?
Frits is nu net 3 jaar, en heeft dus met zijn eerst en tweede jaar wel zijn vaccinaties gehad.
Door Berry
#1808251
lianneke schreef: In Rolde bij DAP Rolde kun je titeren.
Groetjes, Lianne
Okee, dat is mooi....is ook nog lekker in de buurt ook !
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1808382
Berry schreef: Word titeren eigenlijk vergoed door de vekekering ?
Ik denk maar zo van niet, aangezien vaccineren ook niet vergoedt wordt en het een handeling is die je uit vrije wil laat doen. Maar je verzekering zal je er vast meer over kunnen vertellen.
Door Berry
#1808398
Angelique schreef: Ik denk maar zo van niet, aangezien vaccineren ook niet vergoedt wordt en het een handeling is die je uit vrije wil laat doen. Maar je verzekering zal je er vast meer over kunnen vertellen.
Ojaa das waar ook....had ik even niet over nagedacht ::)
Door jara
#1809217
Maar niet in het standaard pakket...je moet 1 stap in pakket omhoog, maar de meerprijs per maand weegt niet op tegen de extra vergoeding van €55.-....maar ja als je niet hoeft te ontwormen omdat je rauw geeft... 8) en niet ent maar titert...
Laatst gewijzigd door jara op ma 01 nov 2010, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1809353
In principe vergoeden verzekering geen preventieve behandelingen. Maar volgens mij is het wel mogelijk om dat met een aanvullende verzekering voor elkaar te krijgen. Voor zover ik weet wordt dan ook een titerbepaling vergoed. In elk geval bij Proteq (Dier en Zorg) en Petplan.
Door Quibus
#1827664
Berry schreef: Ik denk dat er voor Frits binnenkort weer een oproep in de brievenbus zit voor te vaccineren......maar ik heb me een beetje verdiept in het titeren en dat lijkt mij veel beter.
Ik weet bijna zeker dat mijn dierenarts het daar niet mee eens is (hij is ook anti rauw >:( ) maar weet iemand waar ik daarvoor in Drenthe terrecht kan ?
Frits is nu net 3 jaar, en heeft dus met zijn eerst en tweede jaar wel zijn vaccinaties gehad.
Ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen in Zuid-oost Drenthe voor het titeren en dan ook meteen een lezing over vers voeren van Tannetje. Heb je daar misschien ook belangstelling voor? Ik probeer dat januari-februari te organiseren, ergens rondom Emmen. Als je belangstelling hebt (en meer mensen weet), dan hoor ik dat graag. (graag via een pbtje, dan raak ik de berichtjes niet kwijt ;D)
Door jara
#1827673
Quibus schreef: Ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen in Zuid-oost Drenthe voor het titeren en dan ook meteen een lezing over vers voeren van Tannetje. Heb je daar misschien ook belangstelling voor? Ik probeer dat januari-februari te organiseren, ergens rondom Emmen. Als je belangstelling hebt (en meer mensen weet), dan hoor ik dat graag. (graag via een pbtje, dan raak ik de berichtjes niet kwijt ;D)
Ik heb ook wel interesse om daar naar toe te komen.... Kom dan wel niet uit ZO-Drente maar dat zal geen probleem zijn denk ik (wel een geboren Drent :biggrin2:)
Door Quibus
#1827716
jara schreef: Ik heb ook wel interesse om daar naar toe te komen.... Kom dan wel niet uit ZO-Drente maar dat zal geen probleem zijn denk ik (wel een geboren Drent :biggrin2:)
:biggrin2: ik ben geen geboren drent, is ook geen probleem ;D. Je bent van harte welkom!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door