Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kirabo
#1810147
Hallo,

Sinds 4 weken geef ik onze R Ridgeback pup vers vlees van Lotgering en toen ik het ging afhalen werd mij verteld dat alle vitaminen inclusief calcium er vers werd toegevoegd, onze pup doet het er prima op alleen de verpakking zou iets beter kunnen.
Als je begint met vers vlees geef je hond dan eerst totaal voer met pens voor een paar dagen en dan afhankelijk wat je zelf wilt, ze bezorgen ook thuis wat ik wel zo makkelijk vind.
Wat ik ook erg prettig vind is dat de pup veel rustiger groeit dit valt mij wel op, al met al een goed voer.

Nico Lakerveld.
Door AussieSue
#1865771
Ze hebben een vernieuwde site, met ook alle percentages en soorten vlees vermeld die in de pakketjes zitten.
Door Ener
#1868140
Ik voer het nu bijna een jaar. Mijn teckel is inmiddels ruim een jaar en ziet er perfect uit. Maar het beste kwaliteits "bewijs" is mijn jongste labrador (7,5 jaar). Deze hond gaat mee op jacht, en wat is dat beest fit! Echt een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar (brokken). Gaat heel de dag door terwijl vorig jaar hij aan het eind van de dag een stuk vermoeider was. Ook de volgende dag geen stramme poten meer, maar gewoon gelijk weer zin om op pad te gaan. Ik ben dus zeer tevreden. Op de vernieuwde site is alle info te vinden, ook over de verhoudingen etc.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door