Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door halloween
#1803411
Graag wat informatie over dit wondermiddel. Na jaren ellende met de oren van mij schatjes eindelijk opgelost met dit middel.
Kreeg van iemand een sample op een hondenshow. Las op deze site (2004) dat het misschien verboden was in nederland, kon er verder niets over vinden. Weet iemand hier meer over. Zou het graag (uit voorzorg) willen hebben. Vriendelijk dank voor de reactie
Door hannabelgje
#1803673
Volgens mij is dat inderdaad al heel lang uit de handel. Was wel een wondermiddel voor oren.
Door Hanny
#1803683
Ik meen, dat het nog wel in Duitsland gebruikt wordt. Ergens is het dus nog wel in de handel, maar waarschijnlijk alleen via een arts.

Hanny
Door K@rin
#1805211
In Duitsland is het gewoon verkrijgbaar bij een Dierenarts.
Het is in Nederland niet meer verkrijgbaar, omdat het niet meer geregistreerd staat ...
Door hannabelgje
#1808373
Ik geloof dat de fabrikant het toen te duur vond om de registratie te vernieuwen. Mijn da waar ik toen nog werkte vond het heel vervelend. We hadden een aantal chronische oorontstekingen in de praktijk toen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door