Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#1805057
Had ik weer te snel geroepen dat het allemaal wel zou kunnen, moet ik iedereen teleurstellen. :(

De beste man wil mij niet helpen aan grote partijen... 4 krijg ik er wel mee.. maarja, das lang niet genoeg voor iedereen. ;)

Helaaaaaaaas wordt het dus niet wat. :(


De meeste van jullie heb allemaal die pezen in Jolanda's topic gezien neem ik aan. Er waren er daar 131 en die gingen er binnen no-time doorheen.

Ik denk dat ik ook aan die pezen kan komen, maar niet aan ander vlees tegelijkertijd. Dat betekend dat mensen speciaal voor die pezen naar Apeldoorn zouden moeten rijden.

Heb verder nog geen idee hoeveel pezen dat zouden zijn en wat ze zouden moeten kosten (ik denk niet zoveel..) maar wilde eerst eens kijken of daar animo voor is als het om alleen pezen gaat. Of dat dat voor velen 'niet de moeite waard is'

Foto:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lonaa op di 02 nov 2010, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bowdi
#1805206
Ik heb misschien ook wel interesse, als ik dit dan samen kan bestellen met de muisjes. Dan hebik nog een reden om naar Apeldoorn te komen. ;)
Ik wil alleen even afwachten wat de honden met de pezen van Jol doen, want als ze ze binnen 5 min. op hebben gaat het over.
Door Lonaa
#1805227
Bowdi schreef: Ik heb misschien ook wel interesse, als ik dit dan samen kan bestellen met de muisjes. Dan hebik nog een reden om naar Apeldoorn te komen. ;)
Ik wil alleen even afwachten wat de honden met de pezen van Jol doen, want als ze ze binnen 5 min. op hebben gaat het over.
Prima. :)

Is inderdaad misschien een goed idee, muisjes en pezen tegelijk.

Ik heb ook nog niet gebeld om te informeren, dus alle tijd van de wereld. :)
Door jara
#1805417
ik heb ook wel interesse.....kan dan ook mee nemen misschien voor iemand anders in het noorden die niet naar Apeldoorn kan (woon in Steenwijk..werk in Heerenveen)
Door Bowdi
#1805422
_Sandra_ schreef: ik heb interesse, mits iemand het voor me mee wil nemen naar het zuiden (limburg).

Bowdi wellicht?
Dan neem ik ze wel voor je mee! ;)
Door Bowdi
#1805480
Misschien kun je wel infomeren naar prijs, grootte en hoeveelheid. Dan weten we dat i.i.g. 
En na de levering van Jol eventueel een topic openen om te bestellen.
Door Lonaa
#1805583
Dan ga ik morgen even een belletje doen, even kijken OF hij in grote hoeveelheden kan leveren en wat dat dan moet kosten.

Ik heb er op dit moment 4 thuis liggen, daar kan ik even een foto van maken voor iedereen. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door