Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#180494
Hebben honden ook last van een rommelende buik wanneer ze honger hebben?
Vanochtend kwam ik met Spike terug van een rondje lopen en toen dacht ik wat hoor ik nu toch? Phoebe zat ook al te zoeken van wat hoor ik nu. Is het Spike zijn buik die echt heel erg rommeld. Ik heb dat nog nooit gehoord. Nu heeft hij gegeten en lijkt het over te zijn. Hij heeft gister gewoon even veel gegeten als anders en geen extra grote inspanning of iets dergelijks gedaan.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#180500
;D Heel herkenbaar, Gitte heeft dat ook heel vaak 's morgens. Maar het is de ene keer erger als de andere keer. Ik maak me er geen zorgen over, volgens mij is dat normaal :-\.
Door Elise
#180501
Lizzy schreef: Yup. Hier tenminste wel!
Gelukkig!! Is deze hondenmama weer gerustgesteld!!! ;)
Door Truus
#180593
Ja hoor, hier heeft Timo ook wel eens een rommelende buik en dat maakt best een geluid he. Gek...Mila heeft het nooit maar...het is heel gewoon hoor. ;)
Door Peet
#180700
Hier ook hoor, vooral 's ochtends.... ;D ;D...en soms ook als íe aan de dunne is.... >:(...darmgeluiden.... :P
Door Elise
#183718
Peet schreef: Hier ook hoor, vooral 's ochtends.... ;D ;D...en soms ook als íe aan de dunne is.... >:(...darmgeluiden.... :P
Ja hoor vanochtend had ie het weer ;D ;D
Zo heb je het nog nooit gehoord bij je hond en zo hoor je het twee keer in de week, grappig
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door