Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1801177
Ik heb mn hond voor het eerst KVV Makreel gevoerd (Naturis) en nou is zn ontlasting heel licht, tussen beige en wit in en heel korrelig. Hij voelt zich verder niet anders. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
#1801811
Dat is op zich een beetje vreemd, volgens mij krijgen de meeste honden eerder slappe ontlasting dan te harde ontlasting van makreel.
Heel licht van kleur en korrelig duid normaal gesproken op een hoog botpercentage.
Nou weet ik natuurlijk niet wat er verder precies aan de kvv toegevoegd is.  :-\
Kan het niet van de dag daarvoor zijn? Heeft ie toen toevallig geen flinke vleesbot maaltijd gehad of zo?

Deze ontlasting is verder geen probleem voor een keer, zolang hij het wel goed kwijt kan raken is het oké.
#1801876
[quote="HannekeKjell"]
Dat is op zich een beetje vreemd, volgens mij krijgen de meeste honden eerder slappe ontlasting dan te harde ontlasting van makreel.
Heel licht van kleur en korrelig duid normaal gesproken op een hoog botpercentage.
Nou weet ik natuurlijk niet wat er verder precies aan de kvv toegevoegd is.  :-\
Kan het niet van de dag daarvoor zijn? Heeft ie toen toevallig geen flinke vleesbot maaltijd gehad of zo?

Deze ontlasting is verder geen probleem voor een keer, zolang hij het wel goed kwijt kan raken is het oké.
[/quote]

De makreelmaaltijd was verder niks aan toegevoegd, het is pure gemalen makreel. Ik heb nog een rol in de vriezer dus ik zal het nog eens een keer proberen. Hij had idd wel de dag daarvoor een flinke lamsrib gekregen wat ie normaal nooit krijgt. Ik wist ook niet dat lichte ontlasting te maken had met hoog botpercentrage. Volgende keer zonder rib vooraf en dan kijken wat er gebeurt...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door