Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door fem fatale
#1800017
Ik wil bij herby het een en ander bestellen, maar ik kan niet vinden hoe het met de levering gaat (op welke termijn, welke dagen en tijden) en ik kan ook geen contactgegevens vinden om het te vragen.

Heeft iemand óf informatie voor mij over de levering óf de contactgegevens?
Door Limpy
#1800025
Op hun site zie ik bovenin een zwarte werkbalk staan, daar op contact klikken, naar beneden scrollen.....adres en telefoonnummera!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1800027
staat zn telefoonnummer niet gewoon op de website?
herby staat er dacht ik wel om bekend niet geweldig bereikbaar te zijn.

voor wanneer wil je dan bestellen? ik heb mogelijk zin in parelhoen en ook wel kuikens. de kuikens alleen als dat binnen 10 dagen ofzo is (dus zeg na volgende week).
Door fem fatale
#1800035
Ik hoop op deze week, maar ik moet vantevoren even bellen, omdat ik het grootste deel van de week in het ziekenhuis zit. Volgende week kan Kiezebrink geloof ik weer, maar ik zou de herbydingen graag daarvoor willen hebben, zodat ik kan zien hoeveel er nog bij moet in de vriezer.
Door fem fatale
#1800036
[quote="Limpy´s aai-assistente"]
Op hun site zie ik bovenin een zwarte werkbalk staan, daar op contact klikken, naar beneden scrollen.....adres en telefoonnummera!
[/quote]
Ik zie geen zwarte balk?

Maar eerst had ik een gele met zwarte site, en nu een groene, en op die groene staat niets, maar ik kan niet meer naar die gele.
Door Limpy
#1800066
[quote="fem fatale"]
Ik zie geen zwarte balk?

Maar eerst had ik een gele met zwarte site, en nu een groene, en op die groene staat niets, maar ik kan niet meer naar die gele.
[/quote]

Ow, dan zat je op de .com pagina, op de .nl pagina staan wel de foon nrs en adres maar koekje had ´m al voor je gelinkt....

Zou ik van herby kwartels met je mee kunnen bestellen? Ging hier sneller op dan verwacht...
Door fem fatale
#1800067
Ja hoor, ik heb net gemaild, maar als ik morgen geen antwoord krijg, dan bel ik even. Ik laat sowieso kiezebrink komen in week 44. (Maar dat is op een vrijdag, en dan moet ik werken, en heb ik niet zoveel zin in bezoek, dus dan kan er niet heel veel extra besteld, want dat past nooit in de vriezer.)
Door fem fatale
#1800093
Oh, hier wordt het nog spannend of ze de bloterikken lusten. Ik weet dat de fretten er een hekel aan hebben, dus de katten hebben het nog nooit gehad. Maar ik wil het graag uitproberen, want met twee halflangharige katten leveren niet blote vogels wel erg veel troep op.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1802056
Nee, dat is anders en fazant en patrijs eten ze hier niet.
Laat de parelhoen maar zitten, die bestel ik wel bij Suus mee.

Heeft Tanja veel meebesteld, of kan ik het wel voor haar meenemen gelijk? [me=koekje]roept Tanja[/me]
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door