Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
#180116
De anus staat open, de drol is zichtbaar, maar wil er niet uit!!
Ze heeft al parafine gekregen, maar ze heeft het er benauwd van en het moet echt pijn doen!
Wie weet, wat ik kan doen?
Door Truus
#180118
He gedsie wat zielig Ine :-\ Misschien een raar middeltje maar als een baby te harde ontlasting heeft, doen ze wel eens een thermometer erin en dan helpt het.
Je weet maar nooit of dit ook helpt bij honden.
Door ine
#180130
Ik kan er niet bij. De anus staat helemaal open en de drol zit er strak voor. Het lijkt wel een walnoot. :-\(kan, want die pikken ze in de tuin)
Pffffffff, ik raak hiervan in paniek :-[
Ik ga de da maar bellen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#180138
Ine schreef: Ik heb met een spuitje parafine ingespoten. verder begint het in te scheuren :'(
21.00 uur kunnen we bij de da terecht!
Ach wat zal de hond het moeilijk hebben :'( :'( 21.00 uur pas.das dan toch nog lang wachten hè. :(
Door Lizzy
#180156
Nou, ik denk van niet hoor Syl ;). Dat tuutje van zo'n klisma kun je een beetje voorzichtig naar binnen werken. Of tenminste de randjes met dat klisma-spul insmeren....

Ah gossie, arme hond....
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 04 okt 2004, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#180161
Lizzy schreef: Nou, ik denk van niet hoor Syl ;). Dat tuutje van zo'n klisma kun je een beetje voorzichtig naar binnen werken. Of tenminste de randjes met dat klisma-spul insmeren....

Ah gossie, arme hond....
ze heeft al vloeibare parafine naar binnen gespoten maar als het een grote walnoot is dan zit dat gewoon vast Ine is nu naar de da
Door Lizzy
#180162
Het is niet zo frisjes maar de laatste keer dat Pinkel dit had, heeft Leo met zijn vingers (in olie) de drol eruit gepeuterd en verkruimeld....
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 04 okt 2004, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#180164
sylvia schreef:
ze heeft al vloeibare parafine naar binnen gespoten maar als het een grote walnoot is dan zit dat gewoon vast Ine is nu naar de da
Ja, ik zie nu pas dat Ine vermoed dat het een walnoot is...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door