Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1797688
vinden honden dat altijd niet te eten?
heb het voor zimba maar hij eet het gewoon niet terwijl eten zijn grootste hobby is...vindt het er zelf ook niet uitzien dus kwalijk kan ik het hem niet nemen..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1797723
nah dat krijgt ie niet meer!
hij is kots misselijk, heeft net een partij staan spugen, dat had ie bijna 2 weken niet gedaan :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1798439
Ik heb 1 klantje die geeft de Cb pancreas aan haar hond en die vind het heerlijk, die hond is ook enorm opgeknapt en moet nu zelfs oppassen dat hij niet te dik wordt.

Maar is bij dat bij Zimba geconstateerd dan?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1799361
[quote="vanaalst"]
nee maar het werd me aangeraden dat eens te gaan proberen...
[/quote]

Oh oke, dacht dat ik even wat gemist had. :)

Is hij weer opgeknapt nu?
Hij had het dus wel op trouwens?
Door inni
#1799429
't ja soms weten ze zelf wat goed voor hen is. ;)...Hopelijk is hij er weer bovenop.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1799459
[quote="Bernie"]
Oh oke, dacht dat ik even wat gemist had. :)

Is hij weer opgeknapt nu?
Hij had het dus wel op trouwens?


[/quote]
hij at het met lange tanden...
hij is daarvan weer opgeknapt, een avond misselijk geweest..
overigens heeft ie vanmorgen een keurige drol neergelegt, was er helemaal blij mee!
niet met het feit dat ie dat binnen had gedaan :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1799637
[quote="vanaalst"]
hij at het met lange tanden...
hij is daarvan weer opgeknapt, een avond misselijk geweest..
overigens heeft ie vanmorgen een keurige drol neergelegt, was er helemaal blij mee!
niet met het feit dat ie dat binnen had gedaan :-\
[/quote]

Mooi dat het een mooie drol was, maar inderdaad niet prettig dat dat dan binnen ligt. :-\
Heeft hij in de vakantie wel mooie drolletjes gehad of was het toen ook wisselend?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1799884
1x was het iets wat redelijk leek..
vandaag was het verders weer wat minder....heb eigenlijk het idee dat het ook erg stress gerelateerd is...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1800173
Ik heb wel meer gehoord dat honden dat spul niet te knagen vinden. Dan niet persé de cb, maar gewoon pancreas an sich.

Je blijft wel bezig zo :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1800226
[quote="vanaalst"]
1x was het iets wat redelijk leek..
vandaag was het verders weer wat minder....heb eigenlijk het idee dat het ook erg stress gerelateerd is...
[/quote]

Blijft lastig hoor. :-\
Gaan jullie nu nog verder laten onderzoeken?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1800236
vindt dat heel moeilijk moet ik eerlijk zeggen.. :-\.
maar na een dag als vandaag, hij heeft 5 keer een giga berg neergelegt, en stinkt als een beerput...dan zou je toch iets richting dunne darm gaan denken..
hij krijgt nu poeder van tannetje, ik wil dat eventjes de tijd geven, en van de week nog effies wegen.....
hij is verders echt niet ziek, loopt lekker mee, spuugt gelukkig niet meer(op van de week na dan)je merkt verders niks aan hem.....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1800399
Inderdaad moeilijk ja, want het is natuurlijk ook maar de vraag of er iets uit verdere onderzoeken zou kunnen komen.

Is het niet mogelijk om hem nog iets tegen stress te geven, omdat je ook dacht dat het ook stressgerelateerd is?
Hopelijk gaat de poeder van Tannetje hem verder helpen. Daar was je in je vakantie ook geweest toch?
Door miik
#1800465
Ik krijg af en toe pensen met de pancreas er nog aan...
Mijn honden eten ze zonder problemen op.
Maar ik zal ze voor je apart gaan houden Ellen, dan mag je ze van me hebben....
(heb nu 2 kleintjes liggen...)
Door charmed
#1800474
[quote="Angelique"]
Ik heb wel meer gehoord dat honden dat spul niet te knagen vinden. Dan niet persé de cb, maar gewoon pancreas an sich.

Je blijft wel bezig zo :-\
[/quote]
Echte verse schijnt niet lekker te zijn. Ik had er pas eentje die wilde niets meer eten. Had op een avond niets meer uitliggen alleen de CB Pancreas. Ik heb het voorgezet en sindsdien eet ze het bakkie er bijna bij op :) Die blijft gewoon pancreas eten en niets anders meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door