Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1798745
Morgen wil ik Lodewijk vis geven, ik heb hele sardines incl. ingewanden enz. Normaal zou ik morgen 137gr vleesbot en 142 gram orgaan geven. Geef ik dan nu 279 gram sardine?
Door Hanny
#1798830
Als je vis als hele maaltijd geeft, dan geef je hetzelfde aan gewicht.
Ik doe dat niet, omdat dat hier niet goed bevalt. Ik geef de hoeveelheid vis over twee maaltijden verdeeld en dan gecombineerd met vleesbot en soms wat hart, of nier, geen pens, of lever.
Gewoon uitproberen, of jouw hond het wel in één maaltijd kan hebben. Ik vind het makkelijk om stevige poep op te kunnen rapen en dat lukt niet met alleen vis.

Hanny
Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1799029
ben nu een week aan het barfen en misschien moet hij gewoon wennen, zit al op 45% bot en extra andijvie  ;D
Door TMG1961
#1799332
ReneeGJ schreef: dus even voor de zekerheid: ik kan de vis gewoon in zijn geheel geven met graten kop enz enz?
ja, gewoon in z'n geheel in de bak leggen. Sardientjes zijn zacht. Ik zou het wel niet op een vloerbedekking geven.

Pixie krijgt 2 keer per week sardientjes, per keer 200-250 gram en daarbij nog eens 150-200 gram vleesbot.
Alleen is zij ietsje groter dan Lodewijk
Door _Sandra_
#1799616
Eeeeeeeeeeh 45 % bot?
Of bedoel je vleesbot, want 45 % kaal bot is veel te veel, zeker als je er het woord 'al' bij gebruikt wat impliceert dat je nog meer wilt gaan geven.
Door Pedro98
#1799883
ReneeGJ schreef: het is gelukt:

Hoe oud is lodewijk, heb je ook de rest van het filmpje nog wel mooi om te zien hoe hij het visje weg werkt. Had net al een post gedaan in een ander topic maar als ik het zo zie moet Ukkie maar snel even een andere viskraam opzoeken ;)
Gebruikersavatar
Door ReneeGJ
#1799941
Lodewijk is in februari 3 geworden, hij krijgt zo nog een visje dus dan zal ik langer filmen! Alles is op en daarna werd de vloer nog even gedweild  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door