Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1799129
Ja dat klopt maar ze hebben hier geen allergie voor granen en er zitten natuurlijk ook wel weer allerlei andere "goede " dingen in. Is er misschien iets anders wat ik de honden kan geven zodat ze minder gras eten? Want volgens mij duidt dat toch op een tekort van het een of ander of zit ik daar verkeerd mee??
Door Nynke
#1799132
geef je genoeg groentemix??
Ikzelf heb altijd het idee dat als de wolfjes een tijd geen groente gehad hebben, ze meer gras eten  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1799136
Zou ik idd ook zeggen, miss eens wat meer groentemix geven.
De vitamine's die in dat spul zitten lijken me overigens ook niet nodig.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1799143
Ok zal dan eens wat meer groentemix gaan geven. Geef nu idd alleen maar overgebleven groente van onze avondmaal  ;)
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Door pallas
#1799492
Als je graag van de goede kwaliteiten gebruik wil maken dan zou ik geen luzerne geven ( de stengels van de plant) maar afalfa (luzernezaadjes)  laten kiemen en dat door je groentmix doen.

Luzerne ken ik verder alleen als vee/ paardenvoer.
Gebruikersavatar
Door nova
#1801222
pallas schreef: Als je graag van de goede kwaliteiten gebruik wil maken dan zou ik geen luzerne geven ( de stengels van de plant) maar afalfa (luzernezaadjes)  laten kiemen en dat door je groentmix doen.

Luzerne ken ik verder alleen als vee/ paardenvoer.
Zo, nu heb ik ook weer wat geleerd.  :)
Gisteren had ik Alfalfa door mn witlof salade, en op dat miment vroeg ik me af van welek plant het de kiemen waren .
Je bent nooit te oud om te leren  nietwaar?  :) :)
Door pallas
#1801486
nova schreef: Zo, nu heb ik ook weer wat geleerd.  :)
Gisteren had ik Alfalfa door mn witlof salade, en op dat miment vroeg ik me af van welek plant het de kiemen waren .
Je bent nooit te oud om te leren  nietwaar?  :) :)
Zeker niet...ik leer hier op BP elke dag wel wat :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1801734
volgens mij zijn dat gewoon ordinaire brokken, van hooi nog wel.
ik vind het best erg dat er mensen het overwegen om zoiets te kopen en aan de foefer te voeren.
Door Mevroi Kruim
#1802034
koekje schreef: volgens mij zijn dat gewoon ordinaire brokken, van hooi nog wel.
ik vind het best erg dat er mensen het overwegen om zoiets te kopen en aan de foefer te voeren.
Geen gewoon hooi! Alfalfa-hooi  ::)
Ik ben het wel met je eens maar ja, er staat toch op dat het heel gezond is voor je hond  :-\
Door Butch
#1802083
Butch eet ook gras, vind ie heerlijk! Vooral die jonge lange sprieten bij de waterkant, eindeloos snacken. Heerlijk toch? Gratis en voor niks kan hij lekker grazen. Thuis vind hij groente ook heel lekker, eet hij elke dag. Ik weet dat hij goed te eten krijgt en niks te kort komt, dus ik maak me er geen zorgen om hoor.
Waarom zou je granen uit een zakje gaan geven als hij het puur natuur vers kan eten? Gras is niet ongezond toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door