Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1798095
Zoals de titel al zegt....

Ik deed het voorheen in boterhamzakjes maar die plakken allemaal aan elkaar vast, dus dacht dat kan handiger..
Nu werd mij van de week als tip gegeven dat het in plastic bekertjes kon, maaaaar laat ik nu toevallig gek zijn om ruimtebesparende vierkante/rechthoekige bakjes zodat je alle hoeken, gaten en kieren op kunt vullen.

Beetje zitten brainstormen omdat ik zeker wist dat ik het wiel niet nogmaals hoefde uit te vinden en inderdaad...
Er bestaan toch van die soort patatbakjes zonder vakje voor lekkere vette mayo (ben aan de lijn dus hmmmmm mayonaise :shy:  :biggrin2: )
Ik ga mooi morgen even langs de makro om te kijken wat ze voor me in de aanbieding hebben.

Heeft iemand die toevallig al??
Of andere handige vierkante/rechthoekige bakjes waar 1 portie in past??
#1798132
Ik heb het eerst in silicone muffin vormpjes gedaan, maar nu heb ik 't percentage groentenmix wat opgeschroefd dus dat past niet meer.
1x plastic bekertjes gebruikt wat op zich wel makkelijk was, maar nu heb ik nog makkelijkere bakjes van de sligro.
Het zijn een soort saladebakjes van 125 ml en er past precies 100 gram groentenmix in.
Stapelt echt ideaal!
#1798175
Ja de diepvrieszakjes heb ik geprobeerd maar vroor aan elkaar vast bij mij :-\
Xenos heeft dus ook bakjes...

Ja en de ijsblokjes is een geniaal idee, maar dan blijf ik klontjes vriezen.
Ik heb per maaltijd voor 2 honden zo'n 225 gr groente nodig en dat zijn heeeeeeel veel blokjes heb ik me laten vertellen...
20 gr per blokje was het geloof ik, toch??
#1798180
hubbabubba schreef: Doe je er dan ook nog een zakje om of vries je het gewoon in zonder zakje erom??
Zonder zakje maar met dekseltje.

Ik ga ook eens bij AH kijken of ze deze maat toevallig in het herbruikbaar hebben.
Deze heb ik ook geprobeerd af te wassen maar dat is niet echt een succes, 't dekseltje gaat redelijk snel kapot.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door